ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

بزرگترین قرارداد مخابراتی سامسونگ؛ ۶.۶ میلیارد دلار برای تامین تجهیزات ورایزن

سامسونگ اعلام کرده که قراردادی به مبلغ ۶.۶ میلیارد دلار با اپراتور ورایزن منعقد کرده و طی ۵ سال آینده تجهیزات مخابراتی شامل تجهیزات 5G را در اختیار این کمپانی آمریکایی قرار می‌دهد. طبق این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

سامسونگ اعلام کرده که قراردادی به مبلغ ۶.۶ میلیارد دلار با اپراتور ورایزن منعقد کرده و طی ۵ سال آینده تجهیزات مخابراتی شامل تجهیزات 5G را در اختیار این کمپانی آمریکایی قرار می‌دهد.

طبق این قرارداد که بزرگترین قرارداد «Samsung Networks» تا به امروز محسوب می‌شود، این شرکت کره‌ای تا دسامبر ۲۰۲۵ تامین‌کننده فناوری شبکه ورایزن خواهد بود. ایالات متحده آمریکا بزرگترین بازار شبکه موبایل در جهان محسوب می‌شود و این کشور یک چهارم سرمایه‌گذاری جهانی در زمینه شبکه را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ نتورکس با این قرارداد، حضور خود در این بخش از بازار را افزایش می‌دهد و یک موفقیت بزرگ برای آن محسوب می‌شود. با تحریم هواوی از سوی ایالات متحده آمریکا و خروج این غول فناوری چینی از چندین کشور غربی مانند بریتانیا، سامسونگ در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در راستای گسترش کسب و کار شبکه خود کرده است.

سامسونگ

این شرکت کره‌ای تا به امروز توانسته در چندین کشور قراردادهای بزرگی با اپراتورهای موبایل منعقد کند که شامل کانادا، ژاپن، نیوزلند، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا می‌شود. با وجود چنین موضوعی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده هواوی همچنان در زیرساخت شبکه 5G در جهان حکمرانی می‌کند.

این شرکت چینی در بازار سهمی برابر ۲۶.۲ درصد دارد و در مقام‌های بعدی کمپانی‌های اریکسون و سامسونگ به ترتیب با سهم ۲۳.۴ و ۲۳.۳ درصدی قرار گرفته‌اند.

دولت ترامپ با تحریم هواوی مانع از همکاری شرکت‌های آمریکایی با این کمپانی چینی شده و همچنین از تامین چیپ‌های موردنیاز آن نیز جلوگیری می‌کند. در همین راستا سامسونگ و اپل بزرگترین برنده بازار خواهند بود و احتمالا هواوی با گذر زمان جایگاه خود را در بازار از دست خواهد داد.

در گذشته گزارش‌ها به امکان خروج هواوی از بازار گوشی‌های هوشمند اشاره کرده بودند، اما این شرکت اخیرا از عرضه اولین گوشی مجهز به سیستم عامل هارمونی در سال آینده میلادی خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sinagoogle
    sinagoogle | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

    اینکه هووای مهمترین سازنده تجهیزات 5g هست به این دلیله که شرکت های کمی در زمینه ساخت تجهیزات زیرساختی سرمایه گذاری کردن و این فقط یک علت داره: سود بسیار پایین تولید این تجهیزات. گفته میشه حاشیه سود تولید تجهیزات زیرساخت مخابراتی حوالی 2 درصده یعنی کمی بیشتر از صنایعی مثل خرده فروشی و صنایع سنگین و بسیار پایینتر از نرم صنایع نیمه هادی که حدود 10 درصده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی