ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رسما تاریخ معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را اعلام کرد

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، اپل به صورت رسمی از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در تاریخ ۲۵ شهریور خبر داد. انتظار می‌رود در این مراسم از اپل واچ سری ۶ نیز رونمایی شود. تاریخ برگزاری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۱

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، اپل به صورت رسمی از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در تاریخ ۲۵ شهریور خبر داد. انتظار می‌رود در این مراسم از اپل واچ سری ۶ نیز رونمایی شود.

تاریخ برگزاری این مراسم دیرتر از مراسم‌های قبلی این شرکت در سال‌های گذشته است که علت آن احتمالا مربوط به شیوع ویروس کرونا باشد. اپل در گذشته تایید کرده بود که گوشی‌های هوشمند جدید خود را در ماه جاری میلادی وارد بازار نخواهد کرد.

در حالی که اپل تاریخ معرفی محصولات جدید خود را اعلام کرده، اطلاعاتی درباره آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. انتظار می‌رود در این مراسم با ۴ آیفون جدید ملاقات کنیم که مدل‌های استاندارد به صفحه نمایش ۵.۴ و ۶.۱ اینچی مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو از نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند.

به احتمال زیاد مدل‌های پرو دارای دوربین اصلی سه گانه خواهند بود و نسخه‌های استاندارد به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود اپل برای نسخه پرو گوشی‌های آینده خود نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز درنظر بگیرد.

آیفون ۱۲

تمام این گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش OLED‌ بهره می‌برند و برای اولین بار اپل این پنل باکیفیت را تنها در نسخه‌های گران‌قیمت مورد استفاده قرار نمی‌دهد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود این محصولات قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند. گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارای فریم فلزی با طراحی چهارگوش مشابه با آیفون ۴ یا آیپد پرو جدید خواهند بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در مراسم اپل تنها با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ ملاقات نخواهیم کرد، بلکه این کمپانی از آیپد ایر جدید با مشابه با آیپد پرو و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر نیز رونمایی خواهد کرد. در این مراسم احتمالا دو نسخه اپل واچ نیز معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها اپل واچ سری ۶ به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۵ خواهد بود. ساعت هوشمند دوم با قیمت پایینتر، به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۳ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

برای آشنایی با جدیدترین محصولات اپل باید تا ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ شهریور صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • شاهین دژ
    شاهین دژ | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    مبارک خود یانکیها

  • Haji
    Haji | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    اخه با این قیمت دلار نمیشه ایفون X خرید

مطالب پیشنهادی