ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای سازوکار پنل‌های چرخان گوشی ال‌‌جی وینگ [تماشا کنید]

گوشی ال جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر چرخان در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می‌شود و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند افشا شده است. امسال گوشی‌های جذاب زیادی معرفی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گوشی ال جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر چرخان در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می‌شود و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند افشا شده است.

امسال گوشی‌های جذاب زیادی معرفی شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگر تاشو اشاره کرد. ال جی نیز می‌خواهد سهمی در این بخش از بازار داشته باشد و در همین راستا یک دستگاه متفاوت با نام ال جی وینگ را توسعه داده که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد و دارای طراحی T شکل است.

تا به امروز چندین ویدیو از این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده، با این حال امروز شاهد افشای ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی کره‌ای هستیم. این ویدیو بسیار کوتاه است و جزئیات زیادی درباره محصول آینده ال جی در اختیار ما قرار نمی‌دهد، با این حال مکانیزم آن به خوبی قابل مشاهده است.

با توجه به سبک طراحی، کاربر می‌تواند از نمایشگر بزرگتر به صورت افقی یا عمودی استفاده کند. طبق ویدیو‌های قبلی، کاربر می‌تواند از صفحه بزرگتر به صورت عمودی برای سیستم ناوبری استفاده کند و موسیقی را در نمایشگر کوچکتر کنترل کند.

طبق شایعات، گوشی ال جی وینگ به نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی مجهز می‌شود و صفحه نمایش دوم ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ خواهد داشت. انتظار می‌رود ال جی برای این گوشی هوشمند خود چیپ اسنپدراگون 765G را درنظر بگیرد و آن را به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز کند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه با نمایشگر چرخان منتشر نشده، با این حال با توجه به سبک طراحی و همچنین استفاده از دو صفحه نمایش نباید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم. انتظار می‌رود ال جی این گوشی هوشمند خود را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کند، البته احتمالا تا زمان معرفی اطلاعات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    وای محمد جوری حرف میزنی انگار ۱۰ سال تحلیلگر بودی داداش جم تر بشین ماهم بشینیم

  • mohammadmrz
    mohammadmrz | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

    این شرکت ها که میدونن برای چنین آزمون و خطاهایي باید دنباله روی اپل باشن چرا هی میرن دنبال شکست؟! طرفدار برند خاصی نیستم ولی باید واقعیتارو پذیرفت

مطالب پیشنهادی