ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو NFC X3 رونمایی شد؛ اسنپدراگون 732G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

پوکو تقریباً هشت ماه پس از جدایی از شیائومی و عرض اندام به عنوان یک برند مستقل، از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. «پوکو NFC X3» اولین موبایل دنیا با چیپست اسنپدراگون 732G است و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

پوکو تقریباً هشت ماه پس از جدایی از شیائومی و عرض اندام به عنوان یک برند مستقل، از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. «پوکو NFC X3» اولین موبایل دنیا با چیپست اسنپدراگون 732G است و در ازای قیمت پرداختی امکانات مناسبی ارائه می‌کند.

پوکو X3 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز برخوردار است. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و درون حفره آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 جای گرفته است.

در پنل پشتی ماژول چهارگانه دوربین به چشم می‌خورد که بازیگر اصلی آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

پوکو X3 اولین موبایل دنیاست که به چیپست کوالکام اسنپدراگون 732G مجهز می‌شود. به گفته سازنده این چیپست «قوی‌ترین چیپست 4G سری ۷ اسنپدراگون تا به امروز است.» یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی مجهز شدن آن به باتری حجیم ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه پوکو NFC X3 می‌توان به دو اسپیکر استریو، آنتن NFC، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از دو سیمکارت، گواهی IP53، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد. گوشی مورد بحث از سیستم خنک کننده‌ای به نام LiquidCool Technology 1.0 Plus برخوردار است که بوسیله لوله حرارتی مسی و صفحه گرافیتی، حرارت را به شکل بهینه از قطعات گوشی دفع می‌کنند.

پوکو NFC X3 در دو مدل ۶/۶۴ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۷۰ و ۳۱۸ دلار از هم اکنون به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    k30 ultra گزینه جذابتریه تو این قیمت

مطالب پیشنهادی