ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ورزش در خانه
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: آشنایی با شش اپلیکیشن ورزش در خانه

[این مقاله در تاریخ 18 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است] تا قبل از کرونا برنامه‌ریزی برای ورزش، خصوصا برای قشر شاغل و دانشجو کار راحتی نبود، اما حالا این ویروس منحوس امکان رفتن به باشگاه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰
[این مقاله در تاریخ 18 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است]

تا قبل از کرونا برنامه‌ریزی برای ورزش، خصوصا برای قشر شاغل و دانشجو کار راحتی نبود، اما حالا این ویروس منحوس امکان رفتن به باشگاه را هم از خیلی‌ها گرفته. اما اگر نمی‌خواهید سلامتی بدن‌تان را تحت تأثیر این شرایط قرار بدهید شاید ایده بدی نباشد که ورزش‌های داخل خانه را شروع کنید.

در مقاله جعبه ابزاری که مشغول خواندنش هستید شش اپلیکیشن ورزش در خانه محبوب خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم؛ محصولاتی که با روش‌های درست و اصولی سلامت و تناسب اندام‌تان را تضمین می‌کنند.

Home Workout - No Equipment

اپلیکیشن ورزش در خانه

اپلیکیشن برگزیده تحریریه گوگل پلی در سال 2018، فقط یکی از محصولات توسعه‌دهنده مشهورش «Leap Fitness» به شمار می‌آید. Home Workout - No Equipment یک اپلیکیشن ورزش در خانه کاملا ایده‌آل است که برای انجام حرکات ورزشی آن نیاز به هیچ وسیله‌ای ندارید.

همانطور که در اسکرین‌شات هم مشخص شده، Home Workout برنامه‌های بدنسازی‌اش را روی بالا تنه ورزشکار متمرکز کرده و تقریبا تمام تمرینات آن حول تقویت عضلات شکم، سینه و بازو آموزش داده شده و مخصوص آقایان هستند.

البته Home Workout به غیر از مربی حرکات ورزشی، متخصص تغذیه شما هم هست و می‌تواند میزان کالری دریافتی و مصرفی روزانه، شاخص جرمی بدن و وزن شما را هم در پیشنهاد تمریناتش لحاظ کند تا برای ورزش بیشتر از توانتان مایه نگذارید. این اپلیکیشن را تا حد مبتدی می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید اما برای مراحل بالاتر نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای خواهید داشت.

از آنجا که در کشورمان امکان خرید اپ‌های پولی خارجی کار راحتی نیست پیشنهاد ما به شما این است که با جستجوی نام این اپ در دانلودسنترهای ایرانی نسخه فول و آنلاکش را دانلود کنید.

Home Workout - No Equipment

Home Workout - No Equipment

سازنده: Leap Fitness Group قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 244 / 16 مگابایت زبان:

Women Workout at Home - Female Fitness

اپلیکیشن ورزش در خانه

اگر خانم هستید و به دنبال اپلیکیشن ورزش در خانه مخصوص بانوان می‌گردید، Leap Fitness برای این موضوع یک اپ مجزا دارد؛ محصولی به نام Women Workout at Home که روی تمرینات ورزشی مخصوص خانم‌ها متمرکز شده. تفاوت این اپ و اپلیکیشن قبلی در نوع تمریناتی است که به کاربرانش پیشنهاد می‌کند.

بر خلاف Home Workout که تمرکزش روی حجم عضلات بالا تنه بود، Women Workout at Home بیشتر روی حرکات ورزشی کمر و پایین تنه متمرکز شده ضمن این که قسمت‌های ویژه‌ای به نام «یوگای چهره» و ورزش‌های مناسب قرنطینه و ورزش‌های آب کردن چربی‌های پشت کمر را هم در آن مشاهده می‌کنید.

برنامه‌های تغذیه‌ای هم طبیعتا با توجه به فیزیک اندام خانم‌ها تنظیم شده‌اند. Women Workout at Home مثل تمام اپ‌های دیگر Leap Fitness حرکات ورزشی را با ویدیو و انیمیشن آموزش می‌دهد و یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی ویژه خانم‌هاست.

Women Workout at Home - Female Fitness

Women Workout at Home - Female Fitness

سازنده: Leap Fitness Group قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 189 / 14 مگابایت زبان:

MyFitnessPal

اپلیکیشن ورزش در خانه

MyFitnessPal ابزاری مکمل برای هر اپلیکیشن ورزش در خانه به شمار می‌آید. چرا؟ برای اینکه با یک «کالری شمار» دقیق مواجه هستید که به شما در پایش تمرینات ورزشی، برنامه‌ریزی و ایجاد روتین مناسب برای ورزش، شمارش کالری وعده‌های غذایی که می‌خورید و جمع‌آوری اطلاعات از اکسسوری‌های ورزشی و اپ‌های دیگر کمک می‌کند.

به جز اینها یک سری ابزار دیگر هم وجود دارند که شما را در رسیدن به تناسب اندام کمک می‌کنند. مثلا یکی از آن‌ها قدم‌شمار است و دیگری ابزاری برای مدیریت میزان آبی که در روز می‌نوشید (و حداقل میزانی که باید بنوشید).

در واقع هر چیزی که به نحوی به فیتنس مرتبط باشد را در MyFitnessPal پیدا می‌کنید، بنابراین اگر با رویکرد حرفه‌ای به سراغش بروید به یکی از اپ‌های ضروری‌تان تبدیل می‌شود. توصیه می‌کنم برای استفاده حتما نسخه آنلاک اپلیکیشن را مد نظر داشته باشید.

MyFitnessPal

MyFitnessPal

سازنده: .MyFitnessPal, Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 239 / 30 مگابایت زبان:

adidas Training by Runtastic

اپلیکیشن ورزش در خانه

محصولات Runtastic سوپراستار دنیای اپلیکیشن‌های ورزشی‌اند؛ هم از لحاظ کیفیت، هم تنوع محصولات و هم به پشتوانه نام بزرگ برند آدیداس که مالک تمام آن‌هاست. در واقع با استفاده از اپلیکیشن‌های این کمپانی می‌دانید که با خدماتی در تراز اول دنیا مواجه خواهید بود.

adidas Training by Runtastic اپلیکیشن ورزش در خانه رانتستیک به شمار می‌آید که تمرکز خود را روی ورزش‌های 7 تا 45 دقیقه‌ای گذاشته. تمام حرکات ورزشی که در این اپ می‌بینید، همگی در ویدیوهای فوق‌العاده با کیفیت آموزش داده می‌شوند و «چالش‌ها» انگیزه شما را برای ادامه استفاده از اپلیکیشن ترغیب می‌کنند.

این اپلیکیشن هم رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای است که برای لذت بردن از تمام امکاناتش بهتر است به سراغ نسخه کامل و آنلاک بروید.

adidas Training by Runtastic

adidas Training by Runtastic

سازنده: Runtastic قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 265 / 59 مگابایت زبان:

Seven - 7 Minute Workout

اپلیکیشن ورزش در خانه

اگر از یک اپلیکیشن ورزش در خانه فقط «ورزش در خانه» را می‌خواهید، نه چیزی بیشتر، پیشنهاد ما به شما 7Minute Workout است. حرکات ورزشی این اپلیکیشن بیشتر از 7 دقیقه وقتتان را نمی‌گیرند، و تمرینات بیشتر حالت چالش و بازی را دارند.

به این صورت که در هر چالش ورزشی، شما 3 جان دارید که هر روزی که ورزش نکنید یکی از آن‌ها از شما گرفته می‌شود. اگر 3 روز پشت سر هم ورزش نکردید هم به طور کامل در چالش‌ پیش رویتان شکست می‌خورید و باید ورزش‌ها را دوباره از اول انجام بدهید. برای حفظ انگیزه و تشویق به ورزش عالی به نظر می‌رسد، موافقید؟

یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن ورزش در خانه تنوع حرکات ورزشی است، که در نسخه فعلی به بالای 200 مورد می‌رسند. البته برای دسترسی به همه آن‌ها باید نسخه کامل و آنلاک اپلیکیشن را استفاده کنید.

Seven - 7 Minute Workout

Seven - 7 Minute Workout

سازنده: Perigee قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 303 / 37 مگابایت زبان:

فیتب | آموزش و برنامه تناسب اندام

اپلیکیشن ورزش در خانه

نوبتی هم باشد، نوبت یک اپلیکیشن ورزش در خانه خوب ایرانیست. در «فیتب» می‌توانید با تماشای ویدیوهای آموزشی ورزش کنید. اما نکته خوب اینجاست که مربیان پرورش اندام هم در این اپ عضویت دارند و می‌توانند به صورت آنلاین به شما برنامه ورزشی بدهند.

در واقع فیتب پلی ارتباطی میان ورزشکاران و مربیان ورزشی مطرح ایرانی است و یک شبکه اجتماعی تخصصی در این حوزه به حساب می‌آید. بنابراین با عضویت و استفاده از امکان ارزشمند ارتباط با مربیان خوب و مطرح، مطمئن هستید که ورزش اصولی می‌کنید.

ویدیوهای آموزشی فیتب هم ورزش در خانه و هم ورزش‌های مخصوص باشگاه را شامل می‌شوند و محتوایی که در آن می‌بینید کیفیت بالایی دارند. پیشنهاد می‌کنم در میان اپلیکیشن‌های ایرانی حتما برای ورزش نیم نگاهی به فیتب داشته باشید.

فیتب | FITAB

فیتب | FITAB

سازنده: منشور فناوری فردا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:

اپلیکیشن ورزش در خانه خوبی می‌شناسید که در این مقاله غایب بوده؟ حتما با ما در میان بگذارید و از تجربیات خود در استفاده از این اپلیکیشن‌ها برایمان بگویید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omid jalali
    omid jalali | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    بهترین نرم افزار ورزش در خانه که فارسی هم هست باشگاه خانگی فایپ که فیتنس پایین تنه یوگا و پیلاتس داره fypclub

  • Mojtaba Sharghivand
    Mojtaba Sharghivand | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    با سلام چرا به نرم افزارهای ایرانی مانند 7دقیقه ورزش اشاره ای نشده است

  • AMiR Vp
    AMiR Vp | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    برنامه های push ups.sixpac ودر کل برنامه های کمپانی runtime عالیه کی هیچ کدوم در اینجا گفته مشده

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

      بله درسته. انشاالله در مطالب آینده بهشون می پردازیم. ممنون از نظرتون

مطالب پیشنهادی