ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتهامات تازه علیه سرویس‌های ابری گوگل و اپل؛ مقامات ایتالیا تحقیقات را آغاز کردند

سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) درباره سرویس‌های فضای ابری کمپانی‌های اپل، گوگل و دراپ باکس به علت شکایت‌های مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری تحقیق می‌کند. AGCM در بیانیه‌ای از این تحقیقات خبر داده و همچنین اعلام کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) درباره سرویس‌های فضای ابری کمپانی‌های اپل، گوگل و دراپ باکس به علت شکایت‌های مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری تحقیق می‌کند.

AGCM در بیانیه‌ای از این تحقیقات خبر داده و همچنین اعلام کرده که در مجموع ۶ تحقیق را در این زمینه آغاز کرده است. ایتالیا می‌خواهد سرویس‌های گوگل درایو، آی‌کلود اپل و همچنین دراپ باکس را مورد بررسی دقیق قرار دهد و همچنین به شکایت‌های مربوط به نقض دستورالعمل حقوق مصرف‌کننده این کشور نیز رسیدگی کند.

علاوه بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری، مقامات نگران توضیحات نامناسب این کمپانی درباره نحوه جمع آوری اطلاعات کاربران و استفاده از آن‌ها برای اهداف تجاری هستند. AGCM همچنین در حال بررسی بندهای ناعادلانه در قراردادهای سرویس‌های این کمپانی‌ها است، بندهایی که سرویس‌ها را از برخی مسئولیت‌های نسخه‌های انگلیسی نسبت به ایتالیایی معاف می‌کند.

دراپ باکس به عدم اطلاع‌رسانی شفاف درباره قرارداد خود متهم شده، برای مثال نحوه انصراف از قرارداد یا تجدیدنظر در آن به درستی اعلام نشده است.

ایتالیا

در ماه ژوئیه مقامات ایتالیا شروع به انجام تحقیقات ضدانحصار از شرکت‌های اپل و آمازون پیرامون هدفون‌های بیتس کردند. مقامات به این موضوع اشاره کرده بودند که امکان توافق میان این دو کمپانی مبنی بر عدم فروش محصولات بیتس و همچنین سایر دستگاه‌های اپل خارج از آمازون وجود دارد.

در ماه‌های اخیر فشار روی کمپانی‌های بزرگ فناوری افزایش پیدا کرده و آن‌ها تحت تحقیقات ضدانحصار گسترده‌ای در ایالات متحده آمریکا و همچنین اروپا قرار دارند. این احتمال وجود دارد که وزارت دادگستری آمریکا اواخر ماه جاری میلادی یک پرونده علیه گوگل باز و آن را ارائه کند.

اپل هم اکنون در حال مبارزه با اپیک بر سر قوانین اپ استور است که البته افراد زیادی نسبت به کارمزد بالای این غول فناوری آمریکایی و همچنین سیاست‌های آن واکنش نشان داده‌اند. آمازون نیز با پرونده‌ ضدانحصار روبه‌رو شده که روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود. با وجود چنین مواردی، هنوز مشخص نیست این پرونده‌ها تاثیری در رفتار کمپانی‌ها خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

    دروغه، مراقب فایل های ما هستن، فقط برنامه های ایرانی دزد هستند،

  • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
    ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

    لامصبا خب من شاید نخوام فایل هامو نگه دارین
    اصلا بکاپ گرفت دیگه نمیشه پاکشون کرد
    پاکم می‌کنی دوباره برمیگرده
    کسی راهی بلده بکاپ های گوگل درایو رو کامل پاک کرد؟
    اگه میشه یه مقاله دربارش کار کنید

    • Patrick
      Patrick | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

      باید از طریق سایتشون پاکشون کنی من خیلی از عکسا وفایل هامو تو googlephoto , drive حذف کردم

مطالب پیشنهادی