ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تصاویری از نمای داخلی فروشگاه شناور خود منتشر کرد

فروشگاه جدید اپل با طراحی گنبدی شکل و منحصربه‌فرد همانند فانوسی که روی آب شناور شده در خلیج «مارینا بی» سنگاپور می‌درخشد. چند روز قبل برای اولین بار تصاویری از بیرون این فروشگاه منتشر شد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

فروشگاه جدید اپل با طراحی گنبدی شکل و منحصربه‌فرد همانند فانوسی که روی آب شناور شده در خلیج «مارینا بی» سنگاپور می‌درخشد. چند روز قبل برای اولین بار تصاویری از بیرون این فروشگاه منتشر شد. حال کمپانی کوپرتینویی عکس‌هایی از درون آن نیز منتشر کرده است.

فروشگاه گنبدی شکل اپل، «مارینا بی سندز» (Apple Marina Bay Sands) نام داشته و در منطقه اعیان نشین و نزدیکی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل معروف «مارینا بی سندز» واقع شده است. گنبد این فروشگاه از ۱۱۴ قطعه شیشه تشکیل شده که توسط ۱۰ ستون عمودی سر جای خود محکم شده‌اند. تیغه‌های افقی نیز علاوه بر افزودن به زیبایی ظاهری، روزها نقش سایه‌بان را بازی کرده و شب‌ها برای نورپردازی به کار می‌روند.

بالای گنبد حفره‌ای تعبیه شده که نور خورشید از طریق آن وارد فروشگاه می‌شود. اپل می‌گوید برای طراحی این قسمت از معبد «پانتئون» روم باستان الهام گرفته است. در محوطه فروشگاه علاوه بر ویترین دیوایس‌ها و گجت‌های مختلف، قسمت‌هایی برای نشستن مشتریان و صحبت با کارکنان اپل در نظر گرفته شده است.

فروشگاه مارینا بی سندز یک طبقه زیرین هم دارد که به گفته اپل «اولین اتاق جلسه زیر آبی دنیاست.» در این اتاق توسعه دهندگان و کارآفرینانی که علاقه مند به آموزش دیدن و مشورت کردن هستند با کارکنان اپل دیدار و گفتگو می‌کنند.

یکی از جالب ترین ویژگی‌های این فروشگاه علاوه بر طراحی منحصر به فرد، کارکنانش هستند. آنطور که اپل می‌گوید، ۱۴۸ کارمند این خرده فروشی توانایی صحبت کردن به ۲۳ زبان را دارند؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد این فروشگاه توانایی خدمات رسانی به مشتریان بیشتری از سراسر دنیا را دارد.

این فروشگاه از دو روز دیگر (۲۰ شهریور) افتتاح خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hosi
    Hosi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    اینجاس که باید گف من هیچ من نگاه...

مطالب پیشنهادی