ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه‌های 6.1 اینچی آیفون 12 زودتر از دو مدل دیگر روانه بازار می‌شوند

اطلاعات منتشر شده از سوی زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد دو نسخه‌ی 6.1 اینچی آیفون 12 زودتر از نسخه‌های 5.4 و 6.7 اینچی معرفی می‌شوند. Digitimes با نگاهی دقیق‌تر به اطلاعات ارائه شده از سوی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

اطلاعات منتشر شده از سوی زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد دو نسخه‌ی 6.1 اینچی آیفون 12 زودتر از نسخه‌های 5.4 و 6.7 اینچی معرفی می‌شوند.

Digitimes با نگاهی دقیق‌تر به اطلاعات ارائه شده از سوی تامین‌کنندگان SPL ( زیرلایه‌ مخصوص PCB و یکی از قطعات مورد نیاز در مونتاژ گوشی‌های هوشمند) و گزارش‌های بلومبرگ به نتایج جالبی در مورد زمان رونمایی چهار نسخه‌ی آیفون 12 رسیده است.

باتوجه به تاریخ عرضه‌ی SLP، ظاهرا نسخه‌های معمولی و پرو آیفون 12 با نمایشگر 6.1 اینچی زودتر از دو نسخه‌ی دیگر رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد.

طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظر رونمایی آخرین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت هستند. تاکنون خبرهای مختلفی در مورد تاریخ رونمایی و عرضه‌ی آیفون 12 منتشر شده است. نقطه‌ی اشتراک همگی این خبرها آن است که چهار نسخه‌ همزمان با یکدیگر رونمایی نخواهند شد.

ظاهرا قطعات مربوط به دو نسخه‌ی 6.1 اینچی آیفون 12 از ماه جولای (‌تیرماه) برای مونتاژ عرضه شده‌اند. این در حالی است که قطعات مورد نیاز نسخه‌های 5.4 و 6.7 اینچی تا ماه آگوست (مردادماه) هنوز عرضه نشده بودند.

بی‌شک از طریق زمان عرضه‌ی قطعات مورد نیاز مونتاژ، می‌توان گمانه‌ زنی‌هایی در مورد تاریخ رونمایی و عرضه دستگاه در اختیار داشت و براساس همین اطلاعات می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که هر چهار نسخه‌ی گوشی هوشمند پرچمدار اپل همزمان معرفی نمی‌شوند.

البته خبرهای دیگری نیز پیش از منتشر شده که ادعا می‌کند نسخه‌‌های اقتصادی آیفون 12 یعنی مدل‌های 6.1 اینچی و 5.4 اینچی ابتدا رونمایی می‌شوند و دو نسخه‌ی دیگر نیز به فاصله‌ی کوتاهی معرفی خواهد شد. ولی اطلاعات جدید تامین کنندگان SPL، خبر از وضعیت دیگری می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها حداقل یکی از نسخه‌های غیر اقتصادی آیفون 12 را همزمان با نسخه‌ی اقتصادی معرفی کنند. گزارش‌های اخیر زنجیره‌ی تامین قطعات چین نیز این موضوع را تایید می‌کند.

درنهایت باید منتظر بمانیم ببینیم چهارنسخه‌ی آیفون 12 و دو ساعت هوشمند جدید اپل که در مورد تاریخ رونمایی آنها تاکنون خبرهای مختلفی منتشرشده، چه زمان معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

قرار است اپل تاریخ رویداد رونمایی خود را به‌صورت رسمی اعلام کند. از دو هفته‌ی قبل دعوت‌نامه‌هایی برای مراسم احتمالی اول مهرماه ارسال شده ولی هنوز تاریخ قطعی رویداد به‌صورت رسمی از سوی کوپرتینویی‌ها مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی