ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت گوشی ال جی ولوت [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت ال جی ولوت را آزمایش کرد. جدیدترین موبایل این سازنده کره‌ای موفق شد به غیر از یک مورد از تمام آزمایش‌ها از جمله تست خمش سربلند بیرون بیاید. تست مقاومت ال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت ال جی ولوت را آزمایش کرد. جدیدترین موبایل این سازنده کره‌ای موفق شد به غیر از یک مورد از تمام آزمایش‌ها از جمله تست خمش سربلند بیرون بیاید.

تست مقاومت ال جی ولوت با آزمایش خط‌وخش شروع شد. صفحه نمایش این گوشی مثل تقریباً تمام گوشی‌های بازار توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود، بنابراین خطوط در سطح ۶ و ۷ روی آن ظاهر شدند.

پنل پشتی ال جی ولوت نیز توسط لایه‌ای از گوریلا گلس پوشانده و فریم آن فلزی است. «زک نلسون»، کارشناس کانال یاد شده حین آزمایش مقاومت این قسمت به تعبیه دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

نمایشگر ال جی ولوت حدوداً ۲۵ ثانیه در برابر شعله فندک دوام آورد و بعد پیکسل‌ها خاموش شدند. چند ثانیه بعد پیکسل‌ها دوباره به حالت عادی بازگشتند اما اثر سوختگی روی نمایشگر باقی ماند. با اینکه ال جی ولوت ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد، به خوبی در برابر فشار مقاومت کرد و پس از چندین مرتبه خمیده شدن آسیب جدی ندید.

نلسون به کیس ۲۰۰ دلاری این موبایل که نمایشگر دوم در آن جای گرفته نیز اشاره کرد. جنس این کیس از پلاستیک بوده و با قرار دادن گوشی در آن نمایشگر دوم فعال می‌شود. او پس از جدا کردن نمایشگر دوم از کیس متوجه شد که همانند نمایشگر اصلی دارای حفره حسگر اثر انگشت و بریدگی دوربین سلفی است.

به گفته او ال جی برای جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و طراحی و تولید یک نمایشگر جدید از صفر، دقیقاً همان نمایشگر گوشی اصلی را در کیس استفاده کرده است. وی افزود در ویدیوی کالبدشکافی ال جی ولوت که به زودی منتشر می‌شود، نمایشگر دوم را با نمایشگر اصلی تعویض می‌کند تا ببیند مثل نمایشگر اصلی کار می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • danial
    danial | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    کی میاد ایرااان

مطالب پیشنهادی