ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی و اقتصادی مایکروسافت احتمالا ماه آینده معرفی‌ می‌شود

مایکروسافت با معرفی «سرفیس گو 2»، تبلت ویندوزی 399 دلاری ارزان قیمت، به موفقیت خوبی در بازار رسید. ظاهرا این موفقیت به همین نقطه ختم نخواهد شد و حالا ردموندی‌ها روی سرفیس لپتاپ 12.5 اینچی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱

مایکروسافت با معرفی «سرفیس گو 2»، تبلت ویندوزی 399 دلاری ارزان قیمت، به موفقیت خوبی در بازار رسید. ظاهرا این موفقیت به همین نقطه ختم نخواهد شد و حالا ردموندی‌ها روی سرفیس لپتاپ 12.5 اینچی اقتصادی کار می‌‌کنند که احتمالا مهرماه معرفی می‌شود.

به گفته منابع آگاه، این لپتاپ سرفیس 12.5 اینچی به پردازنده نسل دهم اینتل  مجهز می‌شود. این محصول با هدف استفاده توسط دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شده و به‌همین دلیل قرار است با قیمت مناسب در محدوده‌ای بین قیمت سرفیس گو و سرفیس لپتاپ یعنی حدودا بین 500 و 600 دلار به بازار عرضه شود.

لپتاپ جدید با بهره‌مندی از پردازنده نسل دهم اینتل، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. باتوجه بهموتجه قیمت ارزان دستگاه، احتمالا از CPU سری Y و تراشه‌های ارزان‌قیمت‌تری بهره می‌برد.

سیستم جدید با ویندوز 10 اس جعبه گشایی خواهد شد. در نتیجه کاربران می‌توانند تنها از اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور و مروگر اج استفاده کنند.

لپتاپ سرفیس ارزان قیمت مایکروسافت قرار است با هدف استفاده در مراکز آموزشی به بازار عرضه شود. مایکروسافت درنظر دارد محصولی با قیمت ارزان ولی عملکرد خوب همراه با امنیت بالا به کاربران تحویل دهد.

براساس ادعای منابع داخلی مایکروسافت، دستگاه جدید با کد نام «Sparti»، همانند همه‌ دستگاه‌های سرفیس از کیفیت لازم برخوردار است و محصولی کامل و کاربرپسند محسوب می‌شود و حتی مایکروسافت در مورد این محصول نیز همانند سایر دستگاه‌های سرفیس به سبک بودن و قابلیت حمل و نقل آن توجه نشان داده و این موارد را نیز نادیده نگرفته است.

گزارش‌های  دیگری در کنار اطلاعات فاش‌ شده از طریق منابع آگاه حاکی از آن است که دستگاه جدید درکنار سایر محصولات سرفیس در ماه اکتبر (مهرماه) معرفی خواهد شد.

حال باید منتظر باشیم ببینم آیا سرفیس لپتاپ جدید می‌تواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند و با استقبال خوبی مواجه خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی