ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبینار‌های آموزشی رایگان اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان و Start.UP! Germany

رویداد Startup! Germany در آلمان که امسال با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، میزبان ۶ استارتاپ ایرانی هم خواهد بود، حالا وبینارهای آموزشی را برگزار می‌کند که می‌تواند برای تیم‌های استارتاپی و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۵

رویداد Startup! Germany در آلمان که امسال با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، میزبان ۶ استارتاپ ایرانی هم خواهد بود، حالا وبینارهای آموزشی را برگزار می‌کند که می‌تواند برای تیم‌های استارتاپی و سایر افرادی که علاقه‌مند به افزایش دانش کسب‌وکار خود هستند، مفید باشد.

در این وبسایت وبینارهایی رایگان برای تیم‌ها ایجاد می‌شود که بتوانند در تور Start.UP! Germany با قدرت ظاهر شوند و یا در آینده از این راهنمایی‌ها برای همکاری با کشور آلمان استفاده نمایند. گفتنیست استفاده از این وبینارها برای همه فعالان استارتاپی امکان پذیر است و الزامی برای حضور در این رویداد برای بهره‌جویی از این دوره‌ها وجود ندارد.

چند هفته پیش بود که اتاق بازرگانی صنایع ایران و آلمان اعلام کرد قصد دارد ۶ تیم ایرانی را در تور Start.UP! Germany شرکت دهد؛ توری که امسال قرار است به صورت آنلاین برگزار شود. بنا به گفته مسئولان این اتاق، عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از مرحله Seed و قرارگیری در مرحله تست بازار و البته توانایی ارائه طرح کسب‌وکار به زبان انگلیسی از شرایط حضور در رویداد برای تیم‌ها است. در کنار همه این موارد، راهنمایی‌های بهتری برای حضور در این رویداد وجود دارد که تمامی آنها به صورت وبینارهای آموزشی رایگان در وبسایت Startup! Germany وجود دارند.

وبینارهای رایگان می‌توانند برای اصول تجارت با کشورهای اروپایی از جمله آلمان کاربردی باشند. این وبینارها از آموزش سخنرانی گرفته تا فرهنگ تجاری آلمان، استراتژی فروش در آلمان، اصول قراردادهای بین‌المللی و قوانین واردات و صادرات را در برمی‌گیرد. لیست کامل این دوره‌ها از اینجا قابل دانلود است.

با پر کردن فرم آنلاین در این وبسایت، ایمیلی حاوی لینک ثبت نام برای شما ارسال می‌شود. وبینارها به زبان انگلیسی برگزار شده و شرکت در آن‌ها برای کلیه تیم‌ها از جمله تیم‌های ایرانی رایگان خواهد بود.

شایان ذکر است پیش‌تر نیز اتاق بازرگانی صنایع ایران و آلمان تیم‌های استارتاپی ایران را به رویدادهای جهانی هدایت کرده و حامی و پشتیبان آنها بوده است. این اتاق از سال گذشته تا به امروز فعالیت‌های زیادی در راستای همکاری تیم‌های ایرانی و خارجی انجام داده است.  اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اکنون بیش از ۲۵۰۰ عضو دارد و استارتاپ‌ها می‌توانند از خدمات تخفیفی و ویژه‌ای برای حق عضویت سالانه در این اتاق دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی