ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا ریزر 5G رونمایی شد؛ اسنپدراگون 765G و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

موتورولا از مدل جدید گوشی تاشو ریزر (RAZR) با لولای بهتر، چیپست قوی‌تر و دوربین باکیفیت‌تر رونمایی کرد. این محصول پاییز سال جاری با قیمت ۱۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. ریزر جدید (یا ریزر 5G) ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

موتورولا از مدل جدید گوشی تاشو ریزر (RAZR) با لولای بهتر، چیپست قوی‌تر و دوربین باکیفیت‌تر رونمایی کرد. این محصول پاییز سال جاری با قیمت ۱۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

ریزر جدید (یا ریزر 5G) از لحاظ ظاهری تفاوت چشمگیری نسبت به مدل سال قبل نکرده، اما حالا لبه پایینی یا همان چانه کمی باریک‌تر شده و گوشه‌ها خمیده‌تر شده‌اند. موتورولا سنسور اثر انگشت را به پنل پشت و درون لوگوی M انتقال داده که به کوچک شدن لبه پایینی دستگاه منتهی شده است.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف مدل سال قبل لولای پر سر و صدای آن بود. موتورولا می‌گوید چندین «تغییر مکانیکی کوچک» در مکانیزم لولا مدل امسال اعمال کرده تا از کارکرد روان آن اطمینان حاصل شود. البته مکانیزم تغییر اساسی نکرده، اما به گفته سازنده حالا کم صداتر شده و در مجموع می‌توان تا ۲۰۰ هزار مرتبه آن را باز و بسته کرد.

ریزر جدید از نمایشگر ۶.۲ اینچی اصلی با رزولوشن ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل و نمایشگر ۲.۷ اینچی بیرونی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه نمایشگر دوم این است که بوسیله آن می‌توان با تمام اپ‌های نصب شده روی گوشی از جمله توییتر، اسپاتیفای، جیمیل و غیره کار کرد و پس از باز کردن گوشی ادامه کار را انجام داد.

ریزر جدید از لحاظ سخت افزاری نیز دچار چندین تغییر بزرگ شده است. این مدل به چیپست ۷ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 765G مجهز شده و میزان رم نیز از ۶ گیگابایت مدل سال قبل به ۸ گیگابایت افزایش پیدا کرده و ۲۵۶ گیگابایت نیز حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین ریزر جدید نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است. مدل سال قبل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی داشت، اما مدل جدید به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. بریدگی بالای نمایشگر نیز از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پذیرایی می‌کند.

موتورولا ریزر جدید با قیمت ۱۳۹۹.۹۹ دلار از پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی