ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از نسل سوم لپ تاپ فوق باریک میت بوک اکس رونمایی کرد

امروز هواوی از نسخه به روز شده لپ تاپ ۱۳ اینچی میت بوک اکس رونمایی کرد؛ محصولی بسیار پرتابل و در یک کلام فوق العاده! این لپ تاپ که با الهام از مک بوک اپل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۵

امروز هواوی از نسخه به روز شده لپ تاپ ۱۳ اینچی میت بوک اکس رونمایی کرد؛ محصولی بسیار پرتابل و در یک کلام فوق العاده!

این لپ تاپ که با الهام از مک بوک اپل طراحی و ساخته شده به خاطر وزن پایینش گزینه ای ایده آل برای استفاده در سفر است و تاکنون سه نسل از آن به بازار عرضه شده.

وزن این لپ تاپ ۹۹۷ گرم عنوان شده و ابعاد آن کمتر از یک کاغذ A4 است. دو پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی بدنه این دستگاه به چشم می خورد که البته در نسخه قبلی هم وجود داشتند. از آنجایی که هواوی مجبور بوده برای کم کردن ابعاد و وزن این لپ تاپ بسیاری از پورت ها را از بدنه آن حذف کند آن را همراه با یک داک USB-C در اختیار خریدارانش قرار می دهد که پورت های USB-A، VGA و HDMI را هم در خود جای داده است. میت بوک اکس جدید دارای یک نمایشگر تاچ 3K (با تراکم پیکسلی 278ppi و تکنولوژی LTPS) است که روشنایی آن برابر با ۴۰۰ نیت عنوان شده و ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می دهد.

میت بوک اکس

کیبورد این لپ تاپ نیز عمق حرکت ۱.۳ میلیمتری دارد و دکمه پاور آن همزمان نقش سیستم احراز هویت دستگاه را هم ایفا می کند و درست مانند همیشه وبکم آن درون کیبورد تعبیه شده است. کیفیت تصویر این وبکم البته هیچگاه تعریفی نبوده و زاویه نمایش آن همچنان در فاصله های زیاد با مشکل روبرو است.

هواوی همچنین یک پد Share NFC را هم برای این لپتاپ در نظر گرفته که گوشی های سازگار تولید خودش را تنها با یک اشاره انگشت روی تاچ پد با آن پر می کند. خود تاچ پد نیز در مقایسه با نسل قبلی بهبود قابل توجهی پیدا کرده و حالا پاسخگویی بهتر و سریعتری به فرامین دارد.

علاقمندان به خرید این لپ تاپ میتوانند چیپست آن را از میان گزینه های Core i5-10210U  یا Core i7-10510U اینتل انتخاب نمایند. هر دوی این تراشه ها با فرایند ساخت ۱۴ نانومتری تولید شده اند که عملکردی قابل قبول دارند اما به خاطر نبود فن خنک کننده در دستگاه هنگام اجرای فرایندهای سنگین کمی با مشکل روبرو می شوند.

با این همه هواوی مدعی شده لولای به کار رفته در بدنه این لپ تاپ طوری طراحی شده که گرما را بهتر به محیط منتقل می کند تا به فرایند خنک سازی آن حین انجام فرایندهای سنگین کمک کند.

طبق وعده هواوی باتری ۴۲ وات ساعتی این لپ تاپ میتواند پس از هر بار شارژ تا ۹ ساعت ویدیو پخش کند که البته این زمان برای وبگردی به ۷.۵ ساعت کاهش می یابد.

میت بوک اکس در دو رنگ نقره ای و سبز به بازار عرضه خواهد شد و قیمت پیکره بندی های مختلف آن به شرح زیر است:

  • چیپ i7/ شانزده گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۲۱۳۷ دلار
  • چیپ i5/ شانزده گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قیمت ۱۹۰۰ دلار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    از نزدیک با لپتاپهای این مدلی هواوی کار کردم واقعا با کیفیت و پیشرفته هستن گرماشون هم خیلی کمه ، یه بخشی هم دارن سمت راست پایین صفحه کیبورد برای بیشتر خود گوشی های جدید هواوی به نام share که با نزدیک شدن گوشی به اون قسمت گوشی ها بدون کابل صفحه نمایششون روی صفحه لپتاپ میاد و هم میتونین فایل رو انتقال بدین هم کارهای مختلف با گوشی ،،، خیلی عالی و پیشرفته است ???

  • شاهین دژ
    شاهین دژ | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    چقدرقشنگه

  • amir hossein habibi
    amir hossein habibi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

    ولی به نظر من اگه نتونه گرماش رو جمع کنه به قیمتش اصلا نمی ارزه (هر چند به طور معمول هم نمی ارزه)

  • molavy
    molavy | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

    میگن طرف شبیه قالی کرم نه، هرچی میگرزه خوشگل تر میشه، حالا این هواووی خودش مثل شده، هرچی تحریم میشه محصولاتش باحال تر میشه

مطالب پیشنهادی