ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتو جی 9 پلاس
تکنولوژی

موتورولا از گوشی موتو جی 9 پلاس رونمایی کرد

پس از انتشار اطلاعات و جزئیات متعدد در مورد موتورولا موتو جی 9 پلاس این گوشی سرانجام امروز رسما رونمایی شد. موتو جی 9 پلاس به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز است و ۴ گیگابایت رم آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰

پس از انتشار اطلاعات و جزئیات متعدد در مورد موتورولا موتو جی 9 پلاس این گوشی سرانجام امروز رسما رونمایی شد.

موتو جی 9 پلاس به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز است و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. دستگاه از همان ابتدا همراه با اندروید 10 از جعبه خارج می شود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی میتوان آن را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء داد.

موتو جی 9 پلاس همچنین به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۶.۸ اینچی با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 مجهز است و در سمت چپ بالای نمایشگر آن یک حفره کوچک تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه را در خود جای دهد.

موتو جی 9 پلاس

بدنه این گوشی در بخش پشتی خاصیت بازتابی دارد و یک دوربین چهارگانه با ترکیب حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید (با میدان دید ۱۱۸ درجه)، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج را در خود جای داده است.

تازه ترین تلفن هوشمند میان رده موتورولا همچنین دارای یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی است. از دیگر امکانات این گوشی میتوان به حسگر اثر انگشت در بخش جانبی بدنه، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C ، تکنولوژی NFC و بلوتوث ۵ اشاره نمود.

این گجت در قالب رنگ های رز گلد و آبی به بازار عرضه می شود و قیمت تعیین شده برای آن ۴۷۰ دلار است. البته امکان خرید موتو جی 9 پلاس فعلا در برزیل وجود دارد اما انتظار می رود که به زودی عرضه آن به دیگر بازارها خصوصا در کشورهای در حال توسعه آغاز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی