ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل درنهایت آیفون تاشو به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر؟

صنعت موبایل هر روز شاهد نوآوری جدیدی است و یکی از این خلاقیت‌ها، طراحی گوشی تاشو است. اطلاعات جدید منتشرشده در شبکه اجتماعی چین «ویبو» خبر از تلاش اپل برای توسعه آیفون تاشو می دهد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

صنعت موبایل هر روز شاهد نوآوری جدیدی است و یکی از این خلاقیت‌ها، طراحی گوشی تاشو است. اطلاعات جدید منتشرشده در شبکه اجتماعی چین «ویبو» خبر از تلاش اپل برای توسعه آیفون تاشو می دهد.

شایعه شده، اپل اخیرا تعداد زیادی نمایشگر تاشو به سامسونگ سفارش داده است. حتی اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشد، تضمین نمی‌کند که کوپرتینویی‌هابه این سرعت «آیفون تاشو» به بازار عرضه کنند.شاید هم هیچ‌وقت چنین دستگاهی از سوی اپل به مرحله تولید نرسد.

اما آنچه مسلم است، اپل مدتی است روی طرح ها و نمونه‌های مختلف آیفون تاشو کار می‌کند و بررسی چنین دستگاهی را در دستور کار خود قرار داده است.

موج طراحی و تولید موبایل تاشو در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند همه گیر نشده، اما باتوجه به تلاش‌های سامسونگ در این راستا، شاید صنعت موبایل و سایر تولید کنندگان نیز روی خوشی به چنین دستگاه‌هایی از خود نشان دهند تا بتوانند توان فنی خود را به رخ سایر رقبای بازار بکشند.

پیشتر نیز خبرهای مختلفی در مورد تلاش اپل برای توسعه آیفون تاشو منتشر شده است. خردادماه، «جان پرسر» افشاگر معروف اعلام کرد که اپل در حال ساخت آیفون تاشو است. حتی در آن مقطع گفته شد که آیفون تاشو تا سال 2021 معرفی می‌شود. اما ظاهرا اپل اعتقادی به کاربردی بودن چنین دستگاه‌هایی ندارد و همین مساله باعث شده علی‌رقم حضور پررنگ شرکت‌هایی همچون سامسونگ، هواوی و مایکروسافت، تلاش زیادی برای توسعه آیفون تاشو از خود نشان ندهد.

البته نباید فراموش کنیم که اپل تاکنون پتنت‌های مختلفی در مورد چنین دستگاه‌هایی با نمایشگر تاشدنی به ثبت رسانده است. یکی از پتنت‌های آیفون تاشو، دستگاهی مجهز به یک لول را نشان می‌دهد که می‌تواند کمی خم شود. تصویر منتشر شده از پتنت نشان می‌دهد وقتی نمایشگر دستگاه خم شود، فضای خالی باریکی در دستگاه ایجاد می‌کند.

باید ببینیم درنهایت اپل چه تصمیمی برای آیفون تاشو خبرساز خود خواهد گرفت و آیا شاهد توسعه و عرضه چنین محصولی به بازار خواهیم بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    واقعا با خوندن این مطلب به سوالی که در تیتر پرسیده شده بود پاسخ داده شد؟!!!

مطالب پیشنهادی