ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با هدف کاهش وابستگی به چین تولید تلویزیون را در این کشور متوقف می‌کند

سامسونگ می‌خواهد تنها کارخانه تولید تلویزیون خود در شهر «تیانجین» چین را تعطیل و تولید این محصولات را به سایر کارخانه‌های خود در کشورهایی مانند ویتنام و مکزیک منتقل کند. سامسونگ به صورت رسمی تعطیلی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سامسونگ می‌خواهد تنها کارخانه تولید تلویزیون خود در شهر «تیانجین» چین را تعطیل و تولید این محصولات را به سایر کارخانه‌های خود در کشورهایی مانند ویتنام و مکزیک منتقل کند.

سامسونگ به صورت رسمی تعطیلی کارخانه خود در چین را تایید کرده، با این حال چنین موضوعی به معنای کاهش تولید این کمپانی نخواهد بود و تنها تولید به کشورهای دیگری که این شرکت کره‌ای کارخانه دارد مانند ویتنام، مجارستان، مکزیک یا مصر منتقل خواهد شد.

سامسونگ دو ماه دیگر کارخانه تولید تلویزیون خود در تیانجین را تعطیل خواهد کرد. این کارخانه از سال ۱۹۹۳ در حال فعالیت است و هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ کارمند دارد. این شرکت کره‌ای به دنبال کمترین آسیب به کارکنان خود است و می‌خواهد از جذب آن‌ها توسط سایر کارخانه‌ها مطمئن شود و به آن‌ها در پیدا کردن شغل جدید کمک کند.

تعطیلی این کارخانه چندین دلیل دارد، اما مهم‌ترین آن‌ها مربوط به برنامه بلندمدت این کمپانی مبنی بر بهبود بهره‌وری تولید جهانی محصولات آن می‌شود. هزینه کارگر در کشور چین در سال‌های اخیر افزایش داشته و همچنین کمپانی‌های چینی بیشتری وارد تجارت تلویزیون شده‌اند و به همین دلیل، سهم سامسونگ در بازار این کشور کاهش پیدا کرده است.

سامسونگ

این اولین باری نیست که این شرکت کره‌ای با چنین انگیزه‌ای کارخانه‌های خود را در کشور چین تعطیل می‌کند. سامسونگ نزدیک به دو سال پیش کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند خود در تیانجین را بست و چندین ماه پیش نیز شاهد تعطیلی کارخانه تولید قطعات کامپیوتر آن در شهر «سوژو» بودیم.

با افزایش تنش‌ها میان دولت پکن و واشنگتن و همچنین شیوع ویروس کرونا در چین، کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و اپل به دنبال کاهش وابستگی خود به این کشور هستند. این شرکت کره‌ای می‌خواهد زنجیره تامین قطعات خود را گسترش دهد و علاوه بر این، خواهان افزایش سهم خود در بازارهای مختلف در سراسر جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

    همه دارن از چین میرن. ژی میمونه و حوضش ? ? ?

  • molavy
    molavy | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    عالی چرخه تکنولوژی تو همه کشور ها یکسان توزیع میشه، دیگه فقط آمریکا یا چین نیست که صاحب تکنولوژی باشه

    • آریا
      آریا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

      چین که صاحب تکنولوژی نیست? ?

مطالب پیشنهادی