ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی وینگ با نمایشگر چرخان دوشنبه از راه می‌رسد

ال جی روز دوشنبه به صورت رسمی از گوشی هوشمند «وینگ» با پنل‌های چرخان رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که ساختار منحصر به فرد نمایشگرهای آن از همین حالا چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است. تا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

ال جی روز دوشنبه به صورت رسمی از گوشی هوشمند «وینگ» با پنل‌های چرخان رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که ساختار منحصر به فرد نمایشگرهای آن از همین حالا چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.

ال جی وینگ

تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره این محصول از سوی منابع غیررسمی بوده‌ایم و حتی چندین ویدیو منتشر شده که آن را در هنگام بازی یا اجرای برنامه ناوبری به نمایش می‌گذارد. یک ویدیوی کوتاه نیز نحوه عملکرد پنل‌های چرخان این دستگاه را افشا کرده است. شرکت ال جی نیز اعلام کرده که رسما این محصول که یک نوآوری جدید در دنیای موبایل است را روز دوشنبه معرفی می‌کند.

طبق ویدیوها، می‌توان از نمایشگر اصلی این دستگاه به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد. در حالی که این دستگاه از نمایشگر چرخان و مکانیزم خاصی بهره می‌برد، ضخامت کمی دارد و از این نظر با دیگر گوشی‌های تاشو قابل قیاس نیست.

با توجه به سبک طراحی، این گوشی هوشمند کارایی بالایی خواهد داشت و کاربران می‌توانند از نمایشگر دوم برای نمایش اطلاعات بیشتر یا استفاده از یک اپ جداگانه استفاده کنند. برای مثال امکان استفاده از نمایشگر اصلی برای ناوبری و کنترل ویدیو یا موزیک در حال پخش توسط صفحه نمایش دوم وجود دارد.

بر اساس شنیده‌های غیر رسمی، ال جی برای این محصول نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی در نظر می‌گیرد و صفحه نمایش دوم آن ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز می‌شود و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. ال جی وینگ دارای چندین دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود که سنسور اصلی آن، ۶۴ مگاپیکسلی است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره قیمت این گوشی هوشمند منحصر به فرد منتشر نشده، اما با توجه به استفاده از دو نمایشگر و مکانیزم متفاوت نباید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم. این احتمال وجود دارد که ال جی این محصول خود را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کند که با توجه به مشخصات و ویژگی‌ها و همچنین محصولات رقیب، قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

ال جی وینگ

ال جی با انتشار تیزری تبلیغاتی تاریخ معرفی این گوشی را ۲۴ شهریور اعلام کرده است. در حالی که در ابتدا به نظر می‌رسید وینگ در ۴ مهر وارد بازار شود، گزارش‌های اخیر از عرضه آن در تاریخ ۱۴ مهر ماه خبر می‌دهند.

ال جی وینگ اولین گوشی هوشمند این برند کره‌ای تحت «پروژه اکسپلورر» خواهد بود که هدف از تولید آن، ایجاد گروه جدیدی از محصولات برای کشف راه‌های نوین تعامل کاربران با گوشی‌های هوشمند است. این دستگاه طراحی متفاوتی در مقایسه با گوشی‌های موجود در بازار خواهد داشت و نحوه ارتباط کاربران با این محصولات را تغییر می‌دهد.

ال جی با شرکت‌های «Ravo» ،«Fitco» ،«Tubi» و «NAVER» برای توسعه ویژگی‌های منحصر به فرد برای دستگاه‌های پروژه اکسپلورر همکاری می‌کند.

دیجیاتو روز دوشنبه، مراسم معرفی این محصول را به شکل زنده پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad
    Milad | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    به شخصه طرفدار الجی هستم ولی باید اعتراف کرد الجی داره دور خودش میچرخه. با ایده پردازی های غیر معمول فقط وضع خودشو بدتر میکنه. بجای اینکه بشه موش آزمایشگاهی بقیه، دوباره مثل قبل گوشی های باکیفیت و معقول تولید کنه، مثل lg g4 یا v30

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    کاربرد این صفحه چرخان چیه.ایده جالبی نیست بنظرم

مطالب پیشنهادی