ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

محصول مشترک لامبورگینی و Cervelo Cycles معرفی شد؛ دوچرخه‌ای با قیمت 18 هزار دلار

شرکت Cervelo Cycles بار دیگر با همکاری لامبورگینی یک دوچرخه منحصر بفرد تولید کرده است. این دوچرخه خیابانی Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition نام داشته و به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس کمپانی لامبورگینی، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

شرکت Cervelo Cycles بار دیگر با همکاری لامبورگینی یک دوچرخه منحصر بفرد تولید کرده است. این دوچرخه خیابانی Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition نام داشته و به مناسبت شصت و سومین سالگرد تاسیس کمپانی لامبورگینی، تنها 63 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

شاید بدانید که لامبورگینی اونتادور SVJ در سال 2018 با ثبت زمان 6:44.97، رکورد خودروهای تولید انبوه پیست نوربرگ‌رینگ را شکست. برای ادای احترام به مدل رکوردشکن، بدنه این دوچرخه مشابه با آن رنگ‌آمیزی شده است.

به گفته لامبورگینی، همانطور که اونتادور SVJ سطح عملکرد خودروهای خیابانی را ارتقا بخشید، دوچرخه Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition هم ساخته شده تا پرشیب‌ترین سربالایی‌ها و سرازیری‌های رشته کوه دولومیت آلپ را پشت سر بگذارد.

خودروساز ایتالیایی افزوده عصاره این دوچرخه از اونتادور SVJ گرفته شده، به همین خاطر از هر لحاظ سریع بوده و از هندلینگ مناسبی برخوردار است.

آنطور که لامبورگینی اعلام کرده تمامی اجزای به کار برده شده در Cervelo R5 ساخت ایتالیا هستند. محصول مشترک لامبورگینی و Cervelo در حال حاضر از طریق نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های رسمی Cervelo قابل خرید است.

علاقه‌مندان به این دوچرخه خاص ایتالیایی باید 18 هزار دلار برای آن کنار بگذارند! بد نیست بدانید با چنین بودجه‌ای می‌توان یک دستگاه تویوتا یاریس یا هیوندای اکسنت خریداری کرده و چند صد دلار دیگر پس‌انداز نمود. در صورت پرداخت تقریبا 9 هزار دلار دیگر، می‌توان رودستر جذاب و دوست داشتنی مزدا MX-5 میاتا را راهی پارکینگ منزل کرد.

مسلما 18 هزار دلار برای یک دوچرخه رقم بالایی محسوب می‌شود، اما افرادی که دلباخته لامبورگینی بوده و مبالغی چند صد هزار دلاری را برای محصولات مختلف کمپانی پرداخت می‌کنند، این رقم را همانند پول خرد می‌بینند!

شایان ذکر است لامبورگینی و Cervelo پیش از این هم با همکاری یکدیگر یک دوچرخه مخصوص رشته تریاتلون (سه‌گانه) طراحی و تولید کرده‌اند. این دوچرخه P5X نام داشته و برای دستیابی به ایرودینامیکی مطلوب بیش از 180 ساعت را در تونل باد گذرانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی