ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو E7 پلاس معرفی شد؛ گوشی اقتصادی با باتری 5000 میلی آمپرساعتی

سرانجام موتورولا گوشی هوشمند «موتو E7 پلاس» (Moto E7 Plus) خود را در برزیل معرفی کرد. این در حالی است که شاهد رونمایی از گوشی موتو جی ۹ پلاس نیز بودیم. موبایل جدید نیز همانند سایر گوشی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سرانجام موتورولا گوشی هوشمند «موتو E7 پلاس» (Moto E7 Plus) خود را در برزیل معرفی کرد. این در حالی است که شاهد رونمایی از گوشی موتو جی ۹ پلاس نیز بودیم.

موبایل جدید نیز همانند سایر گوشی های سری E دارای مشخصات معمولی است و در واقع یک گوشی هوشمند پایین رده محسوب می‌شود که از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد.

«موتو E7 پلاس» مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس LCD است و با سیستم عامل «اندروید ۱۰» با اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسد. در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل در قسمت بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر شکل جای گرفته است.

در پنل پشتی دستگاه، ماژول دوربین با طراحی مربع شکل دیده می شود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را به همراه حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و فلش LED در قسمت بالای دوربین‌ها در خود جای داده است. حسگر اثر انگشت خازنی «موتو  E7 پلاس» نیز در قسمت پایین ماژول مربع شکل دوربین قرار دارد.

ظرفیت حافظه داخلی گوشی جدید موتورولا ۶۴ گیگابایت قابل افزایش از طریق microSD  است. همچنین دستگاه از ظرفیت حافظه رم ۴ گیگابایت بهره می برد.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ ۱۰ وات، از طریق microUSB شارژ می‌شود. موتورولا اعلام کرده که با هر بار شارژ شدن می‌توان به مدت ۲ روز با گوشی کار کرد. حال باید ببینیم در عمل چقدر این ادعا صحت دارد.

«موتو  E7 پلاس» در رنگ‌های آبی (navy blue) و برنز ( amber bronze) و با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش می رسد. باید ببینیم وضعیت دسترسی کاربران برای خرید این گوشی هوشمند در بازارهای بین‌المللی به چه صورت خواهد بود و با مشخصات پایین رده و قیمتی که دارد آیا می‌تواند فروش خوبی را از آن خود کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

    خاک تو سرمون ک اینم نمیتونیم بخریم

مطالب پیشنهادی