ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری زنده از ال‌جی وینگ در کنار گلکسی نوت ۲۰

ال‌جی وینگ یکی از معدود موبایل‌‌هایی است که در سال‌‌های اخیر  به جای طراحی مرسوم تمام صفحه با ناچ و بریدگی شانس برخوردار شدن از یک طراحی نوآورانه را پیدا کرده است. همین عامل باعث ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

ال‌جی وینگ یکی از معدود موبایل‌‌هایی است که در سال‌‌های اخیر  به جای طراحی مرسوم تمام صفحه با ناچ و بریدگی شانس برخوردار شدن از یک طراحی نوآورانه را پیدا کرده است. همین عامل باعث شده کاربران با هیجان خاصی منتظر معرفی این محصول خاص باشند.

در روزهای اخیر شاهد انتشار چند ویدیو از کارایی این موبایل بودیم و حالا نوبت به انتشار تصاویری زنده از آن در کنار گلکسی نوت ۲۰ رسیده است. همانطور که می‌بینید وینگ کمی کشیده‌تر از نوت ۲۰ است که ۱۶۱.۶ میلیمتر طول دارد. پیش از این شنیده بودیم که وینگ نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد و با توجه به ابعاد ۶.۷ اینچی نوت احتمالا درست از آب درخواهد آمد؛ هرچند حاشیه‌های گوشی چرخان کمی بیشتر از پرچمدار سامسونگ است. نسبت تصویر نوت ۲۰ برابر ۲۰ به ۹ است و با توجه به شباهت آنها احتمالا وینگ هم نسبتی در همین حدود خواهد داشت.

منبعی که تصاویر را افشا کرده مدعی است ال‌جی برای این موبایل رابط کاربر منحصر به فردی طراحی کرده که با توجه به ساختار آن جای تعجبی ندارد. این رابط خاص به کاربر اجازه می‌دهد حین اجرای برخی بازی‌ها اطلاعاتی اضافه را روی نمایشگر دوم دریافت کند یا زمانی که در حال پخش موزیک و ویدیو است کلیدهای کنترلی در نمایشگر ثانویه ظاهر خواهند شد. در این تصاویر هم میانبرهای ۳ بعدی روی نمایشگر اصلی به چشم می‌خورند.

همچنین به نظر می‌رسد به لطف رابط کاربری خاص نمایشگر دوم که احتمالا ۴ اینچی خواهد بود، مستقل است و وابستگی خاصی به پنل اصلی ندارد.

مشخصات احتمالی ال‌جی وینگ که فردا رونمایی خواهد شد، شامل چیپست اسنپدراگون 765G، هشت گیگابایت رم و دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رم است. این موبایل احتمالا با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار از ۱۴ مهر ماه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hivakurd
    hivakurd | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

    مزخرف

  • طاووس
    طاووس | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

    هیچ بدرد نمیخوره_ضخیم_#نوآورانه بَد

مطالب پیشنهادی