ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر متحرک
نرم افزار و اپلیکیشن

ساخت والپیپر متحرک با Wonderland؛ آخرین اپ گود لاک سامسونگ

اگر صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ هستید، خوشحال باشید چرا که مجموعه ابزار شخصی‌سازی Good Lock به تازگی عضو جدیدی پیدا کرده است. Wonderland نام این اپلیکیشن است که به شما اجازه ساخت والپیپر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اگر صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ هستید، خوشحال باشید چرا که مجموعه ابزار شخصی‌سازی Good Lock به تازگی عضو جدیدی پیدا کرده است. Wonderland نام این اپلیکیشن است که به شما اجازه ساخت والپیپر متحرک را می‌دهد؛ تصاویر انیمیشنی زیبا و متنوعی که هر بار نگاهشان می‌کنید، حال و هوایتان تازه می‌شود.

احتمالا با مجموعه نرم‌افزاری Good Lock سامسونگ آشنا باشید. غول کره‌ای این مجموعه نرم‌افزاری را اولین بار در سال 2016 برای نسل گوشی‌های گلکسی S6 و S7 منتشر کرد که با نرم‌افزارهایش میشد تغییرات متنوعی را در رابط کاربری Samsung Experience (که بعدها جایش را به One UI داد) به وجود آورد. اما بهمن پارسال بود که با به‌روزرسانی بزرگ Good Lock تکانی اساسی به آن داد و آن را به یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های نرم‌افزاری گوشی‌های گلکسی تبدیل کرد.

والپیپر متحرک

با این حساب، برای دانلود و استفاده از Wonderland باید گود لاک را در گوشی خود نصب کرده باشید. متأسفانه گود لاک برای نصب در بعضی کشورها (که ایران هم طبق عادت همیشگی جزو آنهاست) دردسرهایی دارد که با تماشای این ویدیو یا دانلود آن از apkmirror به همراه تغییر آی پی آدرس می‌توانید از همگی آن‌ها گذر کنید.

Wonderland در نسخه اولیه به همراه چند والپیپر پیش‌فرض عرضه شده که می‌توانید ساخت والپیپر متحرک را از آن‌ها شروع کنید. هر چند برای کسانی که حوصله بیشتری دارند، امکان ساخت والپیپر زنده از صفر هم مهیا شده که لذت بیشتری هم دارد.

روند کار هم به این صورت است که در ابتدا باید یک تصویر پس‌زمینه انتخاب کرده (یا بسازید) و بعدا رویش جلوه‌های ویژه اضافه کنید. نتیجه خروجی شاید پویاترین والپیپر زنده ای که تصور می‌کنید نباشد ولی کار با اپ سرگرم‌کننده و مفرح است.

از سال 2020 و بعد از به‌روزرسانی بزرگی که برای گود لاک منتشر شد، به نظر می‌رسد که سامسونگ بهای بیشتری به این مجموعه نرم‌افزاری داده و در تلاش است به کمک اپ‌های متعدد آن One UI را به کامل‌ترین و پخته‌ترین رابط کاربری‌ خود در تاریخ گوشی‌های گلکسی تبدیل کند.

راستی توجه داشته باشید که به غیر از Wonderland، مجموعه نرم‌افزاری گود لاک اپ‌ها یا به قول سامسونگ ماژول‌های دیگری هم دارد که هر کدام کار مشخصی را در رابط کاربری One UI انجام می‌دهند. برای دانلود واندرلند می‌توانید از گلکسی استور سامسونگ یا وبسایت apkmirror استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    برای نصب راحت تر به سایت sammobile.com و از منوی سمت چپ APKs را انتخاب کنید.

  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

    من نصب کردم چند روز پیش. هنوز جای کار داره.
    فعلا چیز خاصی نداشت.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

      موافقم. ساختار درسته، ولی کیفیت محتوا جا داره بهتر بشه. امیدوارم آپدیت های سامسونگ مستمر باشه.

مطالب پیشنهادی