ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش برخی از کاربردهای نمایشگر دوم ال جی وینگ

ال‌جی عصر امروز از موبایل وینگ با نمایشگر چرخان رونمایی می‌کند. یکی از سایت‌های فناوری به اسناد توسعه اپ برای این گوشی دسترسی پیدا کرده که برخی از کاربردهای نمایشگر دوم آن را نشان می‌دهند. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

ال‌جی عصر امروز از موبایل وینگ با نمایشگر چرخان رونمایی می‌کند. یکی از سایت‌های فناوری به اسناد توسعه اپ برای این گوشی دسترسی پیدا کرده که برخی از کاربردهای نمایشگر دوم آن را نشان می‌دهند.

یکی از بزرگ ترین مزیت‌های نمایشگر دوم ال جی وینگ این است که کار کردن با دو اپلیکیشن را راحت تر می‌کند. سیستم عامل اندروید حالا هم از قابلیت تقسیم صفحه و قرار دادن دو یا چند اپ در کنار هم پشتیبانی می‌کند، ولی به لطف نمایگشر دوم وینگ می‌توان یکی از اپ‌ها را به شکل تمام صفحه اجرا کرد که این موبایل را برای چت کردن حین استفاده از یوتیوب به وسیله‌ای ایده آل تبدیل می‌کند.

سایتی به نام NextPit در گزارشی اختصاصی اسناد توسعه اپ برای ال جی وینگ را منتشر کرده که نکات جالبی در مورد نحوه اجرای اپ‌ها در موبایل جدید سازنده کره‌ای فاش می‌کند. آنطور که در گزارش نوشته شده، وینگ از قابلیتی به نام App Extension پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توان یک اپ را روی دو نمایشگر اجرا کرد.

برای مثال اگر اپ ویرایش ویدیو را در نظر بگیریم، صفحه پخش محتوا در نمایشگر افقی و دکمه‌های کنترل و ویرایش در نمایشگر زیرین یا عمودی نمایش داده خواهند شد. حتی کار کردن با اپ‌های ساده‌ای مثل پخش کننده ویدیو نیز با نمایش دکمه‌ها و دیگر المان‌های رابط کاربری در نمایشگر دوم آسان تر خواهد شد و کاربر تجربه تماشای فیلم به شکل تمام صفحه و بدون ظاهر شدن دکمه‌ها را تجربه خواهد کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب وینگ که احتمالاً به مذاق تیم‌های مارکتینگ و بازاریابی خوش خواهد آمد، امکان نمایش کامل تبلیغ در نمایشگر دوم است. برای مثال در یوتیوب می‌توان بدون قطع کردن ویدیو و ایجاد مزاحمت برای کاربر، تبلیغ را در نمایشگر دوم نمایش داد. البته استفاده از مد App Extension به این معنی است که توسعه دهندگان اپ احتمالاً باید تغییراتی در کدنویسی اپ‌ها بدهند تا از سازگاری آنها با نمایشگر دوم اطمینان حاصل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Baback Mohamadi
    Baback Mohamadi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    ضرورتی نداره. بیشتر فانتزیه.

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    به نظرم از نمایشگر تاشو عملی تر و بهتره. ضمن اینکه ارزانتر و بادوام ترم هست.
    ال جی همیشه ایده های نابی مطرح کرده اما در اجراش یک بی سلیقگی هایی می‌کنه ک موضوع را شهید می‌کنه! خدا کنه این اونطور نباشه

مطالب پیشنهادی