ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تا دو هفته دیگر از سری ارزانقیمت گلکسی F رونمایی می‌کند

در پی موفقیت خیره کننده سری مقرون به صرفه گلکسی M، سامسونگ قصد دارد تا پایان ماه سپتامبر (‌نهم مهرماه) گوشی‌های هوشمند میان رده سری «گلکسی F» را نیز معرفی کند. قیمت این دستگا‌ه‌ها رقمی بین ۲۰۰ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

در پی موفقیت خیره کننده سری مقرون به صرفه گلکسی M، سامسونگ قصد دارد تا پایان ماه سپتامبر (‌نهم مهرماه) گوشی‌های هوشمند میان رده سری «گلکسی F» را نیز معرفی کند.

قیمت این دستگا‌ه‌ها رقمی بین ۲۰۰ تا  ۲۷۰ دلار (‌۱۵ هزار تا ۲۰ هزار روپیه) خواهد بود و ابتدا در هند معرفی می‌شوند و با تمرکز بر دوربین طراحی می‌شوند. نخستین گوشی هوشمند این سری اوایل ماه آینده میلادی (نیمه اول مهرماه) و تنها از طریق فروشگاه‌های آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. فروشگاه‌های خرده فروشی نیز می‌توانند این دستگاه را همانند موبایل‌های سری M به‌صورت آفلاین به فروش برسانند.

معمولا گوشی‌های میان رده در بازار هند قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار (۱۵ هزار روپیه) دارند اما برندهایی مانند وان پلاس، دستگاه‌هایی با قیمت‌های محدوده ۲۷۰ تا ۳۴۰ دلار (۲۰ هزار تا ۲۵ هزار روپیه) را نیز برای بازار هند نشانه گرفته‌اند. سامسونگ نیز می‌تواند امیدوار باشد که برخی گوشی‌های با مشخصات پریمیومی را در همین محدوده قیمت در این بازار بفروشد.

آنچه که سامسونگ را به معرفی یک سری مقرون به صرفه دیگر ترغیب کرده استقبال فراوان کاربران از سری گلکسی M بوده که کارایی قابل قبول را با قیمتی منطقی به ارمغان آورده‌اند. کره‌ای‌ها بسیار هوشمندانه گوشی‌های سری M را قیمت گذاری کرده‌اند. گلکسی M51 با نمایشگر فوق‌العاده و طول عمر خوب باتری، در هند با قیمتی یک پله بالاتر از گلکسی M31s عرضه می‌شود. از طرفی گلکسی M51 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی توانسته بالاترین ظرفیت باتری را در این سری گوشی‌ها از آن خود کند.

با این حساب باید ببینیم کره‌ای‌ها چگونه می‌خواهند دستگاه‌های سری گلکسی F را از سایر گوشی‌ها متمایز کنند. با توجه به اخبار فاش‌شده و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده، احتمالا گوشی‌های سری گلکسی F از نظر دوربین برتری‌هایی خواهند داشت تا بتوانند با دستگاه‌هایی از سایر برندها از جمله شیائومی، ریلمی و پوکو رقابت کنند.

اما این تفاوت در مشخصات دوربین در چه حدی است؟ آیا تفاوت فاحشی وجود دارد یا خیر؟ پاسخ به این سوال بسیار دشوار است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم کره‌ای چه محصولاتی معرفی خواهند کرد.

از طرفی، سامسونگ قصد دارد سیستم عرضه و فروش گوشی‌های سری گلکسی F را نیز تغییر دهد و روی تجارت آنلاین متمرکز شود. انتظار می‌رود تجارت آنلاین کره‌ای‌ها در هند با رشد ۳۵ درصدی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    سامسونگ دوباره قاطی کرده ها
    بابا همون نوت و اس بزن و نهایتا سری A
    اینکارا چیه هر روز یه گوشی هچل هفت میسازی

  • omid
    omid | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    سامسونگ فقط سری s & note بقیش آشغالی بیش نیس

    • نیما
      نیما | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

      دقيقا همینطوره هر وقت خواستم سامسونگ بگیرم پول بشتر دادم و از سری S خرید کردم

    • diamond
      diamond | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

      حرفه دهنتو بفهم.تو حتما خودت آشغالی که داری توهین میکنی

    • diamond
      diamond | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

      سامسونگ اگه فقط همون s .note بزنه
      ادمای .... مث تو میان میگن سامسونگ چون میانرده نمیزنه بدرد نمیخوره..

مطالب پیشنهادی