ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی بسط‌پذیر ال جی نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

در ماه‌های اخیرا شاهد انتشار شایعاتی درباره گوشی بسط‌پذیر ال جی بوده‌ایم و حالا طبق اطلاعات جدید، این دستگاه در نیمه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. به گفته یکی از فعالان صنعت نمایشگر، «راس یانگ» ال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

در ماه‌های اخیرا شاهد انتشار شایعاتی درباره گوشی بسط‌پذیر ال جی بوده‌ایم و حالا طبق اطلاعات جدید، این دستگاه در نیمه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌شود.

به گفته یکی از فعالان صنعت نمایشگر، «راس یانگ» ال جی سال آینده میلادی یکی از جالبترین محصولات خود را معرفی خواهد کرد. اخیرا رندری از گوشی بسط‌پذیر ال جی در توییتر نیز منتشر شده که ما را بیشتر با طراحی آن آشنا می‌کند.

این دستگاه می‌تواند طراحی گوشی بسط‌پذیر این کمپانی کره‌ای باشد که در اوایل‌ ۲۰۱۹ برای بررسی «IP Protection»‌ به ثبت رسید و در نوامبر سال گذشته میلادی منتشر شد. با وجود چنین مواردی، تصاویر و اطلاعات کمی درباره این دستگاه منتشر شده‌اند.

رندر منتشر شده تنها بخش جلویی این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد که البته همچنان یک طراحی مفهومی محسوب می‌شود. در این رندر محصول آینده ال جی در حالت استاندارد و گسترش یافته به چشم می‌خورد. طبق تصاویر موجود در سند IP، پنل پشتی این دستگاه طراحی جالب دارد.

گوشی بسط‌پذیر ال جی

زمانی که این دستگاه بسته می‌شود، شبیه به در بسته آسانسور به نظر می‌رسد. زمانی که آن را باز کنید، طراحی یکنواخت خود را کمی از دست می‌دهد. طراحی متفاوت این دستگاه ارگونومی آن را زیرسوال می‌برد، با این حال چنین موضوعی درباره تمام محصولات با طراحی جدید صادق است.

در حال حاضر چندین گوشی هوشمند تاشو در بازار به فروش می‌رسند که برای مثال می‌توان به گلکسی زد فولد ۲ اشاره کرد که البته مکانیزم متفاوتی در مقایسه گوشی بسط‌پذیر ال جی دارد. همین موضوع می‌تواند تغییراتی در این محصولات ایجاد کند و باعث تنوع در این بخش از بازار شود.

ال جی علاوه بر این گوشی هوشمند، در حال کار روی نمایشگر رول شونده برای گوشی‌های هوشمند است که آن را ماه گذشته میلادی به نمایش گذاشت، البته مربوط به دستگاه بسط‌پذیر آن نمی‌شود و نباید منتظر محصولی با این نوع نمایشگر در ماه‌های آینده باشیم.

این شرکت کره‌ای می‌خواهد محصولات متفاوتی را در آینده وارد بازار کند که یکی از آن‌ها ال جی وینگ نام دارد که از دو نمایشگر و مکانیزم چرخشی بهره می‌برد. این دستگاه امروز معرفی خواهد شد و دیجیاتو مراسم آن را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    خوبه

مطالب پیشنهادی