ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه ال جی وینگ با سرفیس Duo، گلکسی زد فولد ۲ و میت Xs

ال جی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با طراحی منحصر به فرد، وینگ رونمایی کرد که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد، اما ال جی وینگ در مقایسه با رقبای خود چه تفاوت‌هایی دارید؟ مهمترین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۸

ال جی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با طراحی منحصر به فرد، وینگ رونمایی کرد که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد، اما ال جی وینگ در مقایسه با رقبای خود چه تفاوت‌هایی دارید؟

مهمترین ویژگی ال جی وینگ که آن را از محصولات عادی موجود در بازار متمایز می‌کند، استفاده از دو نمایشگر با ابعاد مختلف و مکانیزم چرخان پنل اصلی است. این دستگاه از صفحه نمایش اصلی ۶.۸ اینچی و نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی بهره می‌برد. در اطراف نمایشگر اصلی حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن به صورت پاپ آپ طراحی شده است.

ال جی این گوشی هوشمند خود را به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز کرده که امکان دسترسی به شبکه 5G را برای کاربران فراهم می‌کند. پنل پشتی ال جی وینگ دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند که شامل سنسورهای ۶۴، ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

ال جی وینگ به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم مجهز شده و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار گرفته. ال جی در این محصول خود از ۸ گیگابایت رم استفاده کرده و آن را در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌کند.

ال جی وینگ تنها محصولی نیست که در بازار گوشی‌های هوشمند طراحی متفاوتی دارد، بلکه شرکت‌های سامسونگ، هواوی و مایکروسافت نیز چنین محصولاتی را به فروش می‌رسانند. گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ و میت Xs هواوی به نمایشگرهای بزرگی مجهز شده‌اند و سرفیس Duo از دو صفحه نمایش بهره می‌برد.

در جدول زیر مقایسه این چهار گوشی هوشمند منحصر به فرد بازار را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی