ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات محصولات جدید اپل در آستانه برگزاری مراسم «Time Flies» افشا شد

طبق پیش‌بینی افشاگر معروف، «ایوان بلس» اپل امشب در مراسم «Time Flies» از آیپد ایر ۴ و نسل هشتم آیپد به همراه اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی خواهد کرد و همچنین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

طبق پیش‌بینی افشاگر معروف، «ایوان بلس» اپل امشب در مراسم «Time Flies» از آیپد ایر ۴ و نسل هشتم آیپد به همراه اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی خواهد کرد و همچنین احتمالا شاهد معرفی ایرتگ نیز خواهیم بود.

بلس در توییتی علاوه بر اعلام معرفی این محصولات، بخشی از مشخصات آن‌ها را نیز فاش کرده است. در گذشته شایعات به این موضوع اشاره داشتند که اپل به عنوان نسل جدید آیپد ایر و آپید یک تبلت روانه بازار می‌کند، با این حال طبق توییت جدید امشب با دو تبلت جدید روبه‌رو می‌شویم.

ایوان بلس اعلام کرده آپید ایر ۴ به چیپست A14X اپل و همچنین پورت USB-C مجهز می‌شود، اما نسل هشتم آیپد دارای پردازنده A12X و پورت لایتنینگ خواهد بود. طبق شایعات گذشته، آیپد ایر ۴ از صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از مجیک کیبورد به همراه ترک پد است. این محصول همچنین به سنسور اثر انگشت تاچ آیدی درون دکمه پاور خود مجهز می‌شود.

آیپد ایر ۴

به نظر می‌رسد اپل در نسل جدید آیپد ایر تنها از یک دوربین استفاده می‌کند و خبری از اسکنر LiDAR که در آیپد پرو جدید وجود دارد، در این تبلت نخواهد کرد.

ایوان بلس اطلاعات کمی درباره اپل واچ سری ۶ نیز منتشر کرده. این ساعت هوشمند طراحی مشابه با اپل واچ سری ۴ خواهد داشت، در دو اندازه و در نسخه‌های LTE و بلوتوث وارد بازار خواهد شد. این افشاگر همچنین اعلام کرده در مراسم امشب، اپل از اپل واچ SE در دو اندازه و نسخه‌های بلوتوث و LTE رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این محصولات در رنگ جدید آبی نیز وارد بازار شوند.

در حالی که بلس اطلاعات بیشتری درباره نسخه SE اپل واچ منتشر نکرده، شایعات گذشته به بدنه پلاستیکی این دستگاه اشاره کرده بودند تا قیمت آن کاهش پیدا کند. مراسم «Time Flies» اپل امشب برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود در آن با تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند جدید و همچنین ایرتگ این غول فناوری ملاقات کنیم.

اخیرا رندر سه بعدی ایرتگ توسط افشاگر معروف دنیای فناوری، «جان پروسر» منتشر شده که طبق ادعای وی، شباهت زیادی به نمونه نهایی و واقعی این محصول دارد. روی بخش جلویی این محصول لوگوی اپل به چشم نمی‌خورد و تمام اطلاعات روی یک دیسک فلزی نقره‌ای رنگ در پشت آن قرار گرفته است. گفته می‌شود ابعاد این دستگاه کمی بزرگتر از در بطری است.

طبق اعلام پروسر، چیپ U1 بسیاری از عملکردهای ایرتگ را تسهیل می‌کند و در آینده در اکثر محصولات این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروسر باور دارد اپل امشب در مراسم خود علاوه بر ایرتگ، از هوم پاد مینی نیز رونمایی می‌کند، با این حال نباید منتظر رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و ایرپاد استودیو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی