ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از دوربین میرورلس A7C با قیمت ۱۷۹۹ دلار رونمایی کرد

سونی از دوربین A7C رونمایی کرد. این محصول یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های میرورلس فول فریم از خانواده آلفا محسوب شده و از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. طول و عرض ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سونی از دوربین A7C رونمایی کرد. این محصول یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های میرورلس فول فریم از خانواده آلفا محسوب شده و از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

طول و عرض و ارتفاع A7C به ترتیب برابر با ۱۲۴.۰، ۷۱.۷ و ۵۹.۷ میلیمتر بوده و ۵۰۹ گرم وزن دارد. این دوربین از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر درونی برخوردار بوده و حداکثر بازه ISO آن ۵۱۲۰۰ اعلام شده است.

دوربین مورد بحث با فعال بودن نوردهی خودکار توانایی عکسبرداری با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه را داشته و فیلمبرداری را با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرم ۱۲۰ فریم بر ثانیه انجام می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به درگاه USB-C، وای‌فای و نمایشگر ۳ اینچی ۹۲۱۰۰۰ نقطه‌ای LCD با قابلیت قرارگیری در زوایای مختلف اشاره کرد.

سونی همچنین یک کیت لنز جدید سازگار با دوربین A7C توسعه داده که پس از نصب شدن روی آن به گفته سازنده «کوچکترین و سبک ترین دوربین فول فریم دنیا» را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این لنز ۶۰-۲۸ میلیمتر و با گشودگی دیافراگم f/4-5.6 بوده و در حالت جمع شدن تنها ۴۵ میلیمتر طول دارد.

A7C با قیمت ۱۷۹۹ دلار (فقط برای بدنه) به بازار عرضه خواهد شد که حدودا ۲۰۰ دلار از نزدیک ترین محصول از لحاظ مشخصات یعنی دوربین A7 III سال ۲۰۱۸ ارزان تر است. البته A7 III حالا با قیمت کمتری قابل خریداری است و برای کاربرانی که منظره یاب بزرگ و ارگونومی برایشان در اولولیت است، گزینه بهتری خواهد بود.

A7C مستقیماً با دوربین پاناسونیک Lumix S5 رقابت می‌کند که اواسط شهریور ماه با قیمت ۲۰۰۰ دلار معرفی شد. S5 نیز از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی فول فریم برخوردار است. A7C از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ (برای بدنه) یا ۲۰۹۹ دلار همراه با کیت لنز به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی