ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ جان یک پلیس زخمی را در آمریکا نجات داد

محبوبترین ساعت هوشمند جهان، اپل واچ تا به امروز جان چندین نفر را نجات داده که در جدیدترین مورد، مانع از مرگ یک نیروی پلیس در آریزونا شده است. اخیرا ویدیویی در اینترنت منتشر شده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

محبوبترین ساعت هوشمند جهان، اپل واچ تا به امروز جان چندین نفر را نجات داده که در جدیدترین مورد، مانع از مرگ یک نیروی پلیس در آریزونا شده است.

اخیرا ویدیویی در اینترنت منتشر شده که مکالمات رادیویی پلیس شهرستان «پاینال» در ایالات متحده آمریکا و همچنین مصاحبه‌ای با گروهبان «سوسا» از «اداره عالی پلیس» را نشان می‌دهد که درباره حادثه‌ای در اوایل سال جاری میلادی صحبت می‌کند.

گروهبان سوسا در ماه فوریه در تلاش برای دستگیری یک متهم بود ولی همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. سوسا پس از رسیدن به متهم، با آن روبه‌رو شده و سعی می‌کند او را روی زمین قرار دهد. با وجود چنین موضوعی، در حین تعقیب میکروفن سوسا از رادیو جدا شد و به همین علت هنگامی که مظنون روی زمین قرار داشته، نتوانسته با اعزام‌کننده «گلوریا ویلر» ارتباط برقرار کند.

تلاش‌های مکرر ویلر برای تماس رادیویی در نهایت به تماس تلفنی ختم می‌شود که سوسا توانست آن را با استفاده از اپل واچ پاسخ دهد. سوسا پس از این تماس توانسته از افسران دیگر برای تکمیل فرایند دستگیری متهم، درخواست کمک کند.

در این میان مظنون توانسته با چاقویی که همراه داشته، پای سوسا را مجروح کند. با توجه به اینکه تماس همچنان برقرار بوده، این گروهبان توانسته درخواست آمبولانس کند.

از ویلر به علت اقداماتش که توانست به حفظ جان سوسا کمک کند، تقدیر شده و هدیه‌ای به او تعلق گرفته است. سوسا توضیح می‌دهد:

«اعزام‌کننده توانست جان من را نجات دهد، چرا که توانستم به مبارزه ادامه دهم و ویلر توانست منابع موردنیاز را ارسال کند.»

اپل واچ در زمان حضور خود در بازار توانسته جان چندین نفر را نجات دهد که برای مثال می‌توان به تصادفی در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد که یک خانم توانست با استفاده از اپل واچ با پلیس تماس بگیرد. قابلیت تشخیص سقوط و همچنین ویژگی‌های مربوط به قلب آن نیز توانسته مانع از مرگ چندین نفر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahyar
    Mahyar | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    باز معرفی اپل واچ و باز تحسین و تمجید از نجات جان توسط اپل واچ

  • PersianCode
    PersianCode | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    جالبه

مطالب پیشنهادی