ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

یک سرگرمی جالب برای خانواده‌ها؛ خودروی جدید هیوندای در خانه قابل مونتاژ است!

شرکت هیوندای موتور با جذب طراحان برجسته و تراز اول جهان در دو دهه گذشته، نشان داده که توجه ویژه‌ای به بحث طراحی دارد. چنانچه چند نسل اخیر محصولات این کمپانی را کنار هم بگذارید، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

شرکت هیوندای موتور با جذب طراحان برجسته و تراز اول جهان در دو دهه گذشته، نشان داده که توجه ویژه‌ای به بحث طراحی دارد. چنانچه چند نسل اخیر محصولات این کمپانی را کنار هم بگذارید، خواهید دید که کره‌ای‌ها در زمینه طراحی گام‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند و مدل‌های تولیدی آنها رنگ و رویی مدرن و اروپایی به خود به گرفته‌اند.

تاثیرپذیری از سبک و سیاق اروپایی اصلا بی‌دلیل نیست. شاید بدانید که بیشتر اعضای دپارتمان طراحی هیوندای موتور و در راس آنها پیتر شرایر از قاره سبز به کره جنوبی عزیمت کرده‌اند.

مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا (به اختصار HMETC) برای نشان دادن قدرت طراحی و مهندسی تیم خود، به تازگی از یک ماشین بامزه دست‌ساز رونمایی کرده است. این ماشین به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کسی می‌تواند آن را در خانه مونتاژ کند.

خودروی جدید هیوندای
لوازم مورد نیاز برای ساخت ماشین دست‌ساز هیوندای ارزان‌قیمت بوده و براحتی می‌توان آنها را از یک ابزارفروشی‌ تهیه کرد

ماشین دست‌ساز هیوندای موتور یک متر طول داشته و عمدتا از چوب، میله‌های اتصالی، بست و پیچ‌های معمولی ساخته می‌شود. همانطور که در تصاویر نیز می‌توانید مشاهده فرمایید، چرخ‌های به کار رفته در این ماشین، دقیقا مشابه با چرخ فرغون‌ها است! هیوندای وظیفه هدایت این ماشین را به یک جوی استیک سپرده و ترمزها هم از مکانیسمی ساده برخوردار هستند.

آندریاس کریستوف-هافمن (Andreas Christoph-Hofmann) معاون ارشد بخش بازاریابی و محصولات هیوندای موتور اروپا درباره این محصول عجیب و غریب گفته:

در ماه‌های اخیر گذراندن وقت با اعضای خانواده ارزش بیشتری پیدا کرده است. ما می‌خواستیم یک پروژه جذاب خلق کنیم تا خانواده‌ها و دوستان بتوانند از طریق انجام دادن آن در کنار هم لذت ببرند.

ناگفته نماند هیوندای موتور روزهای شلوغی را پیش رو دارد. پس از معرفی نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70، این شرکت خود را برای رونمایی از نسل بعدی کراس‌اوور کامپکت توسان آماده می‌کند. همانگونه که پیش‌تر به اطلاعتان رسانده‌ایم، توسان جدید طراحی رادیکالی داشته و کاملا متحول شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رجایی
    محمد رجایی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    چه جالب

مطالب پیشنهادی