ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استفاده از تمام سرویس‌های اپل در قالب پکیج Apple One ممکن شد

اپل از باندل جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و اپل News Plus و iCould را در یک پکیج ارائه می‌کند. اپل سه نوع ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷

اپل از باندل جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و اپل News Plus و iCould را در یک پکیج ارائه می‌کند.

اپل سه نوع باندل را معرفی کرده است که شامل فردی، خانواده و Premier می‌شوند. پلن فردی سرویس‌های اپل موزیک، TV Plus، آرکید و iCloud (۵۰ گیگابایت) را با قیمت ماهانه ۱۴.۹۵ دلار ارائه می‌کند. پلن خانوده شامل سرویس‌های یاد شده است، با این تفاوت که فضای ذخیره سازی iCloud به ۲۰۰ گیگابایت افزایش یافته و ماهانه ۱۹.۹۵ دلار تمام می‌شود.

پلن Premier نیز سرویس‌های اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و ۲ ترابایت فضای iCloud و همچنین سرویس جدید Fitness Plus را با قیمت ماهانه ۲۹.۹۵ دلار ارائه می‌کند. مشتریان با خرید پلن‌ها باید ماهانه بسته به سرویس‌هایی که درون آنهاست پول پرداخت کنند. امکان لغو سرویس‌ها وجود دارد. Fitness Plus سرویس جدیدی است که شامل ورزش‌هایی مثل یوگا، دوچرخه سواری، تمرینات استقامتی و غیره شده و اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سرویس Apple One چندان برای کاربران ایرانی کاربردی نیست و همچنان نسبت به گذشته قیمت بالایی را از کاربر درخواست می‌کند. این سرویس از پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی