ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی تیزری از گوشی با نمایشگر کشویی منتشر کرد

روز گذشته ال جی از گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی خلاقانه رونمایی کرد که از مکانیزم چرخش نمایشگر بهره می‌برد. در پایان این رویداد تیزر چند ثانیه‌ای دیگری پخش شد که خبر از معرفی گوشی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

روز گذشته ال جی از گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی خلاقانه رونمایی کرد که از مکانیزم چرخش نمایشگر بهره می‌برد. در پایان این رویداد تیزر چند ثانیه‌ای دیگری پخش شد که خبر از معرفی گوشی بعدی با نمایشگر کشویی می‌دهد.

محتوای تیزر نشان می‌دهد که باید منتظر دستگاهی با طراحی نفس‌گیر و البته متفاوت از سوی ال‌جی باشیم که قرار است به عنوان بخشی از پروژه اکسپلورر روی آن کار کند. ساز و کار دستگاه به شکل کامل مشخص نیست اما قبلا یکی از فعالان صنعت نمایشگر به نام «راس یانگ» رندری از این پروژه را منتشر کرده بود که در آن نمایشگر در حالت بسته شبیه پنل یک گوشی معمولی است اما بعد از باز شدن در محور عرضی ابعادی در اندازه یک تبلت به خود می‌گیرد.

بی‌شک ال جی قصد دارد تحت «پروژه اکسپلورر ال جی» گوشی های هوشمند دیگری با خلاقیت و نوآوری‌های جدید به بازار عرضه کند و گوشی هوشمند با نمایشگر کشویی هم در همین راستا قرار دارد.

نخستین محصول پروژه اکسپلورر ال جی وینگ با نمایشگر ۶.۸ اینچی POLED است که با فشار انگشت به آسانی تغییر موقعیت می‌دهد و نمایشگر دوم با ابعاد ۳.۹ اینچ قابل رویت می‌شود. مکانیزم چرخشی و منحصر به فرد نمایشگر اصلی، یکی از ویژگی‌های شاخص این گوشی هوشمند از نظر طراحی به‌شمار می‌رود.

این شرکت جدای از وینگ و موبایل با نمایشگر کشویی در حال کار روی نمایشگر رول شونده برای گوشی‌های هوشمند است که آن را ماه گذشته میلادی به نمایش گذاشت. هدف از این توسعه این محصولات خلق راهکارهای ابتکاری برای رفع نیازهای کاربران عنوان شده اما باید دید در بازار با چه واکنشی مواجه خواهند شد.

بازار گوشی‌های هوشمند هر روز با نوآوری جدیدی رو به رو است و ال‌جی نیز در نظر دارد دست پر در آن ظاهر شود و از رقبا عقب نماند. باید ببینیم تحت پروژه اکسپلورر،‌ شاهد معرفی چه دستگاه‌هایی از سوی شرکت خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    تیـــزر؟؟؟؟ ?
    کاش مینوشتیـن تیـزری رو نشون داد کـه ما نشـون نمیدیـم...!

    • یونس مرادی
      یونس مرادی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

      تیزرش چند ثانیه است همون گیف وسط مطلبه

  • Milad
    Milad | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    پس این تیزر کجاست؟ ?

مطالب پیشنهادی