ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ سری ۶ معرفی شد؛ پایش اکسیژن خون و رنگ‌های جدید

اپل در رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶ در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت‌های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد. اپل واچ سری ۶ از لحاظ ظاهری شبیه اپل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۳

اپل در رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶ در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت‌های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد. اپل واچ سری ۶ از لحاظ ظاهری شبیه اپل واچ سری ۴ و ۵ است، اما به طیف متنوعی از سنسورهای جدید مجهز شده که قابلیت‌هایی همچون پایش اکسیژن خون و پایش دقیق‌تر خواب را امکان پذیر می‌کنند.

اپل واچ سری ۶ به شما اجازه می‌دهد تا به لطف هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته که سطح اکسیژن خون را از روی رنگ خون اندازه گیری می‌کنند، میزان اکسیژن خون خود را مستقیماً از مچ دست اندازه گیری کنید. می‌توان سطح اکسیژن را به شکل دستی و در مدت زمان تنها ۱۵ ثانیه بوسیله نور فرابنفش و مادون قرمز اندازه گیری کرد، علاوه بر این ساعت به طور پیوسته و در حین خواب سطح اکسیژن را اندازه گیری می‌کند.

قابلیت جدید Blood O2 با در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده در زمینه‌هایی همچون آسم، مشکلات قلبی و ویروس کرونا سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند. به گفته اپل این ساعت حالا با انجام یک سری از آزمایش‌ها احتمال مبتلا شدن کاربر به بیماری کووید-۱۹ را تشخیص می‌دهد. اپل واچ سری ۶ از چیپ نسل ششم S6 با پردازنده دو هسته‌ای مبتنی بر چیپ A13 برخوردار است که به گفته اپل ۲۰ درصد سریع تر از نسل قبل عمل می‌کند.

علاوه بر این حالا قابلیت نمایشگر همیشه روشن در فضای باز ۲.۵ برابر روشنایی بیشتری دارد و ارتفاع را نیز به شما نشان می‌دهد. اپل واچ سری ۶ حالا برای اولین بار با کیس آلومینیومی آبی رنگ به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک، گرافیتی و نسخه جدید به رنگ قرمز Product (RED) امکان پذیر است. اپل شارژدهی این محصول را ۱۸ ساعت اعلام کرده و می‌گوید در صورت خالی بودن باتری در مدت ۱.۵ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

اپل می‌گوید مدل‌های آلومینیومی اپل واچ سری ۶ همانند مک بوک پرو‌های جدید، به طور ۱۰۰ درصد از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند. اپل همچنین از بند جدیدی به نام Solo Loop رونمایی کرده که تنها از یک قطعه سیلیکون تشکیل شده که هیچ گونه سوراخ و سگک ندارد. این بند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه خواهد شد.

از واچ فیس‌های جدید نباید غافل شد که حالا شامل تاکی‌متر، مموجی و غیره می‌شوند. watchOS 7 پشتیبانی از قابلیت پایش خواب را به اپل واچ سری ۶ آورده و در مورد سطح حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) به کاربر اخطار خواهد داد. این سیستم عامل همچنین قابلیت‌هایی همچون پایش خواب، اپ Fitness با پشتیبانی از حالت‌های ورزشی جدید، قابلیت شستن دست با توجه به دنیاگیری ویروس کرونا (شمارش معکوس ۲۰ ثانیه‌ای) و همچنین قابلیت اشتراک گذاری واچ فیس به بازار عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری ۶ با شروع قیمت ۳۹۹ دلار (مدل ۴۰ میلیمتری) از هم اکنون قابل خریداری است و از روز جمعه به آدرس خریداران ارسال می‌شود. اپل می‌گوید برای جلوگیری از تولید پسماند الکترونیکی، آداپتور USB را درون جعبه محصول قرار نداده و بنابراین اپل واچ سری ۶ فقط با کابل شارژ به دست مشتری می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    ??آداپتور هم نداره

  • آریا
    آریا | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    ساعت باید دایره ای باشد. ساعتی که گرد نباشد ساعت نیست
    (قال عمام خودم)
    ?

  • Milad
    Milad | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    فکر کنید اطلاعات سطح اکسیژن چند میلیون آدم رو داشته باشی. هر روز سطح اطلاعات از افراد بیشتر داره جمع میشه. هر لحظه زندگیت حتی تو خواب. ترسناکه

مطالب پیشنهادی