ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری ایکیا و ایسوس ROG برای تولید تجهیزات گیمینگ اقتصادی

ایکیا از چندین وقت پیش با بخش خانه هوشمند و اپلیکیشن واقعیت افزوده مبلمان خود وارد بازار فناوری شده، اما حالا این کمپانی سوئدی می‌خواهد با همکاری ایسوس سهمی در بازار گیمینگ داشته باشد و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

ایکیا از چندین وقت پیش با بخش خانه هوشمند و اپلیکیشن واقعیت افزوده مبلمان خود وارد بازار فناوری شده، اما حالا این کمپانی سوئدی می‌خواهد با همکاری ایسوس سهمی در بازار گیمینگ داشته باشد و تجهیزات مخصوص بازی تولید کند.

ایکیا اخیرا اعلام کرده که با همکاری بخش جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) تجهیزات و لوازم گیمینگ مقرون به صرفه شامل ۳۰ محصول را وارد بازار خواهد کرد. این محصولات توسط بخش توسعه محصولات آیکیا در شانگهای توسعه پیدا می‌کنند.

این کمپانی سوئدی اعلام کرده که طراحان آن کارگاه‌هایی را با طراحان بخش راگ ایسوس، گیمرها و عاشقان بازی برگزار می‌کنند تا بتوانند بهترین ویژگی‌ها را به لوازم مخصوص بازی خود اضافه کنند. این شرکت گفته:

«با همکاری ROG، ایکیا می‌خواهد دانش خود در زمینه وسایل خانه را با تجربه ایسوس ترکیب کند تا بتواند تجربه بی‌نظیری از گیمینگ را در اختیار افراد قرار دهد.»

ایکیا

در حالی که این برند محبوب سوئدی از ساخت وسایل و تجهیزات گیمینگ مقرون به صرفه خبر داده، اشاره‌ دقیقی به آن‌ها نکرده است. با این وجود انتظار داریم که این دو کمپانی با همکاری یکدیگر صندلی و میزهای مخصوص بازی توسعه دهند.

برای اولین بار شاهد همکاری میان شرکت‌های سازنده قطعات کامپیوتر و لوازم خانه نیستیم. اخیر کمپانی‌های «لاجیتک» و «هرمان میلر» برای تولید صندلی‌های گیمینگ شروع به همکاری با یکدیگر کرده‌اند، با این حال احتمالا ایکیا رویکرد متفاوتی را نسبت به هرمان میلر در پیش می‌گیرد.

طبق گفته ایکیا، این برند محصولات گیمینگ را به گونه‌ای طراحی می‌کند که در مقایسه با سایر صندلی‌ها و تجهیزات مخصوص بازی، بیشتر با لوازم دیگر خانه هماهنگ باشد. در آینده نزدیک با نتیجه همکاری ایسوس و این برند سوئدی بیشتر آشنا خواهیم شد. اولین محصولات آن‌ها فوریه ۲۰۲۱ در چین عرضه خواهند شد و در اکتبر ۲۰۲۱ برای فروش وارد بازار ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورها خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی