ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: رویداد Time Flies اپل [تمام شد]

اپل امشب مراسم پر و پیمانی را برای معرفی ۲ مدل آیپد، اپل واچ، ایرتگ و احتمالا آیفون ۱۲ تدارک دیده است. دیجیاتو هم به روال همیشه این مراسم را از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

اپل امشب مراسم پر و پیمانی را برای معرفی ۲ مدل آیپد، اپل واچ، ایرتگ و احتمالا آیفون ۱۲ تدارک دیده است. دیجیاتو هم به روال همیشه این مراسم را از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت ویدیویی و متنی پوشش خواهد داد.

رویدادهایی که اپل شهریور هر سال برگزار می‌کند از مهمترین مراسم‌های دنیای فناوری بوده و در آن تعدادی از برترین گجت‌ها روی سن آورده می‌شوند. کوپرتینویی‌ها امشب هم ایونت دیگری را تدارک دیده‌اند که طی آن احتمالا از ۲ مدل آیپد، ۲ اپل واچ و ردیاب اشیاء گم شده «ایرتگ» رونمایی می‌کنند که از مدت‌ها قبل منتظرش بودیم. این مراسم راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و از شما دعوت می‌کنیم با پوشش «مانی قاسمی»، مدیرعامل و «امیر مستکین»، سردبیر دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

مراسم امسال کمی متفاوت از سال‌های گذشته است چرا که به لطف کرونا به صورت مجازی برگزار شده و احتمالا در آن خبری از آیفون جدید نخواهد بود. حتی در غیاب آیفون هم سبد پر و پیمان اپل به اندازه کافی هیجان را به مراسم تزریق خواهد کرد. امشب شانس اپل واچ سری ۶ برای معرفی از همه بیشتر است چون مدت‌هاست اپل ساعت هوشمند جدیدی رو نکرده است.

شنیده‌ها از قابلیت‌های مهیجی مثل پایش خواب و رهگیری سطح اکسیژن در این ساعت حکایت دارند که در کنار الکتروکاردیوگرام آنرا به یک ابزار پزشکی کامل بدل می‌کند. در کنار نسخه اصلی یک مدل ارزانتر و پلاستیکی هم معرفی می‌شود که هدف از آن نفوذ بیشتر در بازارهای نوظهوری مثل هند است.

آیپد ایر ۴ با چیپست A14X و نسل هشتم آیپد با تراشه A12X و پورت لایتنینگ دیگر دستگاه‌های مورد انتظار امشب هستند. در نهایت باید به ایرتگ اشاره کنیم که بعنوان رقیب «Tile» به یافتن اشیاء گمشده کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی