ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل تیتانیومی گلکسی واچ ۳ با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می‌شود

گلکسی واچ ۳ مرداد ماه امسال در دو مدل تیتانیومی و فولاد ضدزنگ معرفی شد. حال سامسونگ تاریخ عرضه نسخه تیتانیومی و قیمت آن را مشخص کرده است. مدل تیتانیومی گلکسی واچ ۳ از لحاظ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

گلکسی واچ ۳ مرداد ماه امسال در دو مدل تیتانیومی و فولاد ضدزنگ معرفی شد. حال سامسونگ تاریخ عرضه نسخه تیتانیومی و قیمت آن را مشخص کرده است.

مدل تیتانیومی گلکسی واچ ۳ از لحاظ ظاهری کاملاً مشابه مدل فولادی است که سامسونگ آنرا اواسط مرداد ماه امسال به بازار عرضه کرد، با این تفاوت که حالا علاوه بر کیس، بند چرمی نیز جای خود را به نمونه تیتانیومی داده است. سفارش این ساعت هوشمند با کیس و بند تیتانیومی ۱۷۰ دلار بیشتر از مدل فولاد ضدزنگ (۴۲۹ دلار) تمام می‌شود و ۱۱ مهر از راه می‌رسد.

سامسونگ، گلکسی واچ ۳ تیتانیومی را فقط در یک مدل ۴۵ میلیمتری بلوتوث دار و در رنگ «مشکی میستیک» روانه بازار می‌کند. بنابراین در حال حاضر امکان سفارش مدل ۴۱ میلیمتری با فلز گران قیمت‌تر و بادوام‌تر و با پشتیبانی از شبکه LTE وجود ندارد.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که ساعت‌های هوشمند خود را در مدل تیتانیومی نیز روانه بازار می‌کند. اپل نیز سال گذشته مدل تیتانیومی اپل واچ سری ۵ را به بازار عرضه کرد البته با شروع قیمت هنگفت ۷۹۹ دلار.

گلسی واچ ۳ پانزدهم مرداد ماه امسال در مراسم Unpacked با قابلیت‌های متنوع معرفی شد. این محصول از نمایشگر ۱.۴ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و تراکم ۳۶۴ پیکسلی، چیپست ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۱۱۰، یک گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند زه چرخشی یا همان بزل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی