ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی 7i

گوشی میان رده ریلمی 7i در اندونزی معرفی شد

اوایل این ماه ریلمی از گوشی های ریلمی 7 و ریلمی 7 پرو در هندوستان رونمایی نمود و امروز شعبه اندونزی این شرکت در جریان یک مراسم آنلاین ریلمی 7i را معرفی کرد. ریلمی 7i به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

اوایل این ماه ریلمی از گوشی های ریلمی 7 و ریلمی 7 پرو در هندوستان رونمایی نمود و امروز شعبه اندونزی این شرکت در جریان یک مراسم آنلاین ریلمی 7i را معرفی کرد.

ریلمی 7i به چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز شده است (برخلاف مدل استاندارد که توان پردازشی اش را از چیپست Helio G95 میگیرد). این گوشی همچنین دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و رزلوشن اچ دی پلاس است.

از دیگر تفاوت های ریلمی 7i با نسخه استاندارد این است که حسگر اثر انگشت ریلمی 7 در بخش جانبی بدنه اش جای گرفته در حالی که در  7i این حسگر به بخش پشتی بدنه منتقل شده است.

ریلمی 7i

ریلمی 7i همچنین دارای یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که به جای ۳۰ وات با توان ۱۸ وات شارژ می شود. طراحی هر دوی تلفن های هوشمند نیز تفاوت هایی با هم دارد و برای مثال چینش ماژول دوربین در بخش پشتی بدنه که شامل حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی مونوکروم و نهایتا عمق سنج ۲ مگاپیکسلی می شود در آنها متفاوت است.

برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر گوشی دیده می شود و از جمله قابلیت های آن میتوان به فیلمبرداری با زاویه اولترا واید اشاره کرد.

ریلمی 7i در رنگ های سبز و آبی و همراه با رابط کاربری اختصاصی برند ریلمی که مبتنی بر اندروید 10 است عرضه می شود. این گوشی تنها یک پیکره بندی حافظه دارد؛ ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. قیمت ریلمی 7i نیز برابر با ۲۱۵ دلار اعلام شده و عرضه آن از فردا آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pourya
    pourya | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

    خوشگله

مطالب پیشنهادی