ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین تصاویر رسمی از شاسی بلند الکتریکی لوسید موتورز منتشر شد

استارتاپ لوسید موتورز بالاخره پس از انتظاری چند ساله، از نسخه نهایی سدان Air رونمایی کرد. این خودرو که طی مراسمی آنلاین معرفی شد، از مشخصات بسیار خوبی برخوردار بوده و جدی‌ترین رقیب تسلا مدل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

استارتاپ لوسید موتورز بالاخره پس از انتظاری چند ساله، از نسخه نهایی سدان Air رونمایی کرد. این خودرو که طی مراسمی آنلاین معرفی شد، از مشخصات بسیار خوبی برخوردار بوده و جدی‌ترین رقیب تسلا مدل S محسوب می‌شود.

اما در مراسم رونمایی Air، لوسید موتورز با انتشارتصاویری وعده داد تا در آینده نزدیک یک شاسی‌بلند برقی را به سبد محصولات خود اضافه کند. این شاسی‌بلند فعلا با نام «پروژه جاذبه» (Project Gravity) شناخته شده و فعلا تنها چند تصویر مبهم از آن موجود است.

شاسی‌بلند الکتریکی لوسید موتورز

پیش از این و در ماه آگوست، هنگام تهیه آلبوم تصاویر رسمی برای سدان Air در کالیفرنیا،  عکس‌هایی نسبتا واضح از شاسی‌بلند لوسید موتورز توسط افراد حاضر در محل شکار شده بود.

هنوز مشخص نیست که مدل حاضر در تصاویر، نسخه نهایی است یا یک پروتوتایپ برای انجام تست‌های مختلف؛ اما اگر این مدل پروتوتایپ باشد، احتمالا تا زمان رسیدن به خیابان‌ها متحمل چند تغییر جزئی خواهد شد.

از نظر طراحی، شاسی‌بلند لوسید موتورز دنباله‌روی مدل Air است. همانند Air چراغ‌های اصلی این مدل نیز باریک هستند و دستگیره در‌ها به صورت کشویی طراحی شده‌اند؛ ضمن اینکه رینگ‌های بزرگ و بدنه خودرو دارای رنگ‌آمیزی دوگانههستند.

در قسمت عقب طبق روال مرسوم این روزها، شاهد استفاده از چراغ‌های سرتاسری باریک هستیم. ریل‌های سقفی به همراه محفظه مخصوص دیگر موردی است که در تصاویر منتشر شده از سوی لوسید موتورز جلب توجه می‌کند.

از نمای داخلی و کابین پروژه جاذبه یا همان شاسی‌بلند لوسید موتورز فعلا عکسی در دست نیست، اما شیشه جلوی این خودرو نیز همانند Air تا بالای سر سرنشینان این ردیف امتداد پیدا کرده است.

آنطور که لوسید موتورز قبلا اعلام کرده بود، شاسی‌بلند این استارتاپ آمریکایی بر مبنای پلتفرمی مشترک با سدان Air تولید خواهد شد. با توجه به این مساله، احتمالا قوای محرکه پروژه جاذبه هم شامل همان باتری 113 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی خواهد بود. گفتنی است لوسید موتورز افزوده در هفت الی ده سال آینده طیف کاملی از محصولات را بر اساس پلتفرم Air توسعه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    یه عکس درست و حسابی ازش نزاشتن ?‍♂️?‍♂️?‍♂️

مطالب پیشنهادی