ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فعالیت اسنپ در سیرجان آغاز شد

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ همچنان در حال گسترش سرویس خود در شهرهای ایران است و در تازه‌ترین اقدام خود توانسته وارد شهر سیرجان بشود و آماده خدمت رسانی به مردم این شهر باشد. به رسم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ همچنان در حال گسترش سرویس خود در شهرهای ایران است و در تازه‌ترین اقدام خود توانسته وارد شهر سیرجان بشود و آماده خدمت رسانی به مردم این شهر باشد.

به رسم همیشه یک کد سفر رایگان به عنوان هدیه برای شهروندان ساکن سیرجان در نظر گرفته شده تا اولین سفر خود را مهمان اسنپ باشند. کاربران برای استفاده از این هدیه باید عبارت «HI-SRJ» را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنند و یک سفر رایگان (تا سقف ۸هزار تومان) هدیه بگیرند. این کد تا تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۹ اعتبار دارد.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی اسنپ‌، با گذشت ۵سال از آغاز فعالیت این سامانه، اسنپ امروز در بیش از ۱۴۰شهر بزرگ و کوچک از تمام ۳۱استان ایران خدمت‌رسانی می‌کند و عنوان بزرگ‌ترین سرویس آنلاین حمل‌ونقل در کشور را در اختیار دارد. سیرجان از جدیدترین شهرهایی است که اسنپ در سال ۹۹ پا به داخل آن گذشته و قصد دارد فعالیت گسترده و مفیدی در این شهر انجام دهد.

این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی