ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبین‌نت نماینده همراه اول در ارائه خدمات سازمانی شد

پیرو مذاکرات و توافقات انجام‌ شده بین مبین‌نت و همراه‌اول، بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور نمایندگی بازاریابی، فروش و پشتیبانی محصولات و خدمات سازمانی (B2B) خود را به مبین‌نت واگذار کرد. همچنین اعلام شد که مبین‌نت بازوی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۵

پیرو مذاکرات و توافقات انجام‌ شده بین مبین‌نت و همراه‌اول، بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور نمایندگی بازاریابی، فروش و پشتیبانی محصولات و خدمات سازمانی (B2B) خود را به مبین‌نت واگذار کرد. همچنین اعلام شد که مبین‌نت بازوی اجرایی این اپراتور برای توسعه اینترنت اشیاء خواهد بود.

این توافق با رویکرد ارائه‌ خدمات تخصصی مدیریت‌شده (Managed Services) فعالیت‌های مبین‌نت در ارائه خدمات یکپارچه و امن به سازمان‌ها، نهادها و کسب‌وکارهای مختلف را گسترده‌تر از پیش کرده است. شایان ذکر است طی این همکاری با توجه به سوابق، کیفیت و تنوع خدمات ارائه شده‌ در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان نماینده همراه اول در حوزه ارائه خدمات سازمانی معرفی شده تا به عنوان بازوی اجرایی، کسب‌وکار جاری سازمانی همراه اول به این شرکت منتقل شده و توسعه یابد

مبین‌نت درحال حاضر سبد کاملی از سرویس‌های موردنیاز سازمان‌ها از قبیل شبکه‌های ارتباطی، وای‌فای مدیریت‌شده، خدمات مبتنی‌بر مرکز داده ارائه می‌کند.

گفتنیست این موضوع در جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام شد. در  این نشست،  «حسین طهرانی» مدیرعامل مجموعه مبین نت  از آمادگی مجموعه‌ خود برای همکاری در بخش‌های مختلف از جمله هوشمندسازی شهر خبر داد: «اصولا وقتی اپراتوری وارد پروژه‌ای می‌شود یک نگاه تکنولوژی محور شکل‌می گیرد؛ اما ما سعی کرده‌ایم در اولویت پروژه‌هایمان نگاه تنوع در ارائه سرویس را داشته باشیم. به باور ما در پروژه‌های اینچنینی محدودیتی از نظر تکنولوژی وجود ندارد و نیاز اصلی ایجاد یک پلتفرم چند منظوره برای صنایع مختلف است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سونیا پارسی
    سونیا پارسی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    همراه اول کارش درسته،اینترنتش حرف نداره،شبکه های داخلی رو با سرعت بالایی باز میکنه???

  • behrooz_chz
    behrooz_chz | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    جدیدا چقدر دزد شده شب گیگ پک میگیری صبح میگه تموم شد

    • i2amin
      i2amin | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

      شما خودت میگی گیگ‌ پک برای شب. خوب شب تا صبح هم باید مصرف و تموم بشه ?

      • سونیا پارسی
        سونیا پارسی | ۲ مهر ۱۳۹۹

        نگفت برای شب،گفت شب میگیری صبح تمام میشه

مطالب پیشنهادی