ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 3 افشا شد

پس از معرفی تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» در ‌اواخر مهرماه 96 سامسونگ مدل جدیدی از آن رو نکرده حالا اما خبرهایی در مورد نسخه جدید آن یعنی «گلکسی تب اکتیو 3» سامسونگ به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

پس از معرفی تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» در ‌اواخر مهرماه 96 سامسونگ مدل جدیدی از آن رو نکرده حالا اما خبرهایی در مورد نسخه جدید آن یعنی «گلکسی تب اکتیو 3» سامسونگ به گوش می‌رسد.

آخرین خبرهای لو رفته حاکی از آن است که تبلت جدید کره‌ای‌ها، اخیرا موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG‌ شده است. همچنین به لطف اطلاعات فاش شده از طریق «Safety Korea» و «گیک‌بنچ»، برخی مشخصات دستگاه، زودتر از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شده است.

به نظر می‌رسد «گلکسی تب اکتیو 3» با چیپست اگزینوس 9810، ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 5050 میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

تصویر واقعی گرفته شده از این تبلت جدید نیز نشان می‌دهد که در قسمت جلوی دستگاه سه دکمه فیزیکی قرار خواهد داشت. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از تبلت سامسونگ لو رفته، کاربران اطلاعات و تصویر کاملی از دستگاه جدید در اختیار دارند.

«گلکسی تب اکتیو 3» با نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشون 1920 در 1200 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10 و در دو نسخه یکی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایت و نسخه دیگر با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. تبلت جدید از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد.

در قلب تپنده گلکسی تب اکتیو 3، چیپست اگزینوس 9810 قرار دارد و از بلوتوث 5.0 برای اتصال بی‌سیم و قلم S Pen با کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه تبلت دارای گواهینامه MIL-STD-810 است، می‌تواند به راحتی در شرایط سخت کار کند. تبلت جدید نیز مانند نسل قبلی خود دارای استاندارد IP68 است.

«گلکسی تب اکتیو 3» تنها در دو نسخه از نظر اتصال به شبکه یعنی نسخه‌های «LTE» و «Wi-Fi» به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ هنوز خبری رسمی در مورد زمان معرفی تبلت جدید منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد آن مشخص شود. باید منتظر بمانیم ببینیم سامسونگ چه زمان قصد معرفی و عرضه تبلت مقاوم جدید خود را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    ما که خوابش رو باید ببینیم

مطالب پیشنهادی