ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده و مشخصات گلکسی S20 FE پیش از رونمایی

در حالیکه تنها 4 روز به تاریخ رونمایی گوشی هوشمند جدید «گلکسی S20 FE» یا فن ادیشن (Fan Edition) سامسونگ بیشتر باقی نمانده است، یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند با نام «jimmyispromo» در حساب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

در حالیکه تنها 4 روز به تاریخ رونمایی گوشی هوشمند جدید «گلکسی S20 FE» یا فن ادیشن (Fan Edition) سامسونگ بیشتر باقی نمانده است، یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند با نام «jimmyispromo» در حساب توئیتر خود، ضمن اشاره به مشخصات اصلی دستگاه، تصاویری نگاه نزدیک از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشت. 

باتوجه به اطلاعات و تصاویر فاش شده، احتمالا «گلکسی S20 FE» با نمایشگر تخت 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس و نرخ بروز رسانی 120 هرتزی و مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP68 معرفی خواهد شد.

گوشی هوشمند جدید از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه نیز مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و دوربین سوم با لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. دستگاه با رابط کاربری One UI 2.5 و سیستم عامل اندروید 11 معرفی می‌­شود.

«گلکسی S20 FE» با نمایشگر 6.5 اینچی که دارد، ابعادی بین گوشی های «گلکسی S20» و «گلکسی S20‌ پلاس» خواهد داشت.

دستگاه با باتری 4500 میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه 5G با چیپست اسنپدراگون 865 و نسخه 4G با چیپست اگزینوس 990 رونمایی خواهند شد. گلکسی S20 FE قرار است در تاریخ دوم مهرماه برابر با 23 سپتامبر معرفی شود. انتظار می‌رود دستگاه مذکور با قیمت 700 یورو در خرده فروشی‌های اروپا به فروش برسد.

باید ببینیم آیا اطلاعات فاش شده در مورد دستگاه مذکور صحت دارد یا خیر. البته پیشتر نیز مشخصات و رندرهایی از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده بود. گوشی هوشمند گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت مناسبی که در بین پرچمدارها دارد، می‌تواند رقیب مناسبی برای آیفون ۱۱ یا حتی ارزان‌ترین نسخه آیفون ‍۱۲ باشد. البته پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه فروش بسیار کمتری را نسبت به آن‌ها از آن خود کند.

درنهایت باید صبر کنیم ببینیم دستگاه جدید سامسونگ با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شود و واکنش کاربران نسبت به آن چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی