ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به اپل آیپد ۸ [تماشا کنید]

اپل چند روز پیش در مراسم خود از نسل هشتم آیپد با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. آیپد ۸ در مقایسه با نسل گذشته خود به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده است. این تبلت طراحی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

اپل چند روز پیش در مراسم خود از نسل هشتم آیپد با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. آیپد ۸ در مقایسه با نسل گذشته خود به پردازنده قدرتمندتری مجهز شده است.

این تبلت طراحی مشابه با نسل گذشته خود دارد، با این حال اپل در آن از چیپ A12 Bionic با لیتوگرافی ۷ نانومتری استفاده کرده، پردازنده‌ای که قدرت آیفون XS را تامین می‌کند و دو سال عمر دارد. این چیپ از واحد پردازش گرافیکی با ۴ هسته و CPU با ۶ هسته بهره می‌برد و همچنین به موتور عصبی مجهز شده که عملکرد آن در زمینه یادگیری ماشینی را بهبود می‌دهد.

پردازنده مورد استفاده در این تبلت نه تنها قدرت بیشتری در مقایسه با گذشته دارد، بلکه در زمینه مصرف انرژی نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این تبلت برخلاف آیپد ایر ۴ که به تاچ آیدی درون دکمه پاور مجهز شده، همچنان دارای دکمه هوم به همراه این سنسور است.

نمایشگر ۱۰.۲ اینچی رتینا مورد استفاده در آیپد ۸ از قلم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند و می‌توان به راحتی با تبلت جدید این کمپانی طراحی کرد. امکان شارژ این قلم توسط تبلت وجود دارد. در حالی که اپل از حذف شارژر از جعبه اپل واچ سری ۶ خبر داده، در جعبه نسل هشتم آیپد شارژر ۱۸ واتی وجود دارد.

آیپد ۸ اپل در دو نسخه مجهز به ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده که هردوی آن‌ها از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برند. این تبلت برخلاف آیفون‌های اپل به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است.

این تبلت جدید از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیوهای 1080p بهره می‌برد و در بالای نمایشگر دوربین سلفی ۱.۲ مگاپیکسلی اچ دی قرار گرفته است. آیپد ۸ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمت پایه ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد که البته برای تصاحب نسخه LTE آن باید حداقل ۴۵۹ دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی