ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به اپل آیپد ایر ۴ [تماشا کنید]

اپل چند روز پیش از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک به این تبلت قدرتمند هستیم. نسل جدید آپید ایر ماه آینده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

اپل چند روز پیش از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک به این تبلت قدرتمند هستیم.

نسل جدید آپید ایر ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد، اما اپل اهالی رسانه‌های چینی را به یک رویداد مخصوص دعوت و امکان تجربه کار با آیپد ایر ۴ و آیپد ۸ را پیش از عرضه به بازار برای آن‌ها فراهم کرده است. در ویدیوهای منتشر شده روی آیپد ایر ۴ به عنوان یکی از محصولات اصلی مراسم اخیر اپل تمرکز شده است.

در یکی از این ویدیوها شاهد نمایش نحوه کار سنسور تاچ آیدی نسل جدید آیپد ایر هستیم که درون دکمه پاور قرار گرفته، چرا که این تبلت فاقد دکمه هوم و همچنین سیستم فیس آیدی موجود در آیپد پرو جدید است. برای اولین بار شاهد استفاده از تاچ آیدی در دکمه‌ای غیر از دکمه هوم در محصولات مجهز به سیستم عامل iOS هستیم.

آیپد ایر ۴ و آیپد پرو ۲۰۲۰ از نظر ابعاد فیزیکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. نسل جدید آیپد ایر به نمایشگر ۱۰.۹ اینچی مجهز شده که حاشیه‌های اطراف آن نسبت به صفحه نمایش ۱۱ اینچی آیپد پرو ضخیم‌تر است.

در ویدیوهای منتشر شده شاهد نمایش رنگ‌های جدید نسل چهارم آیپد ایر هستیم که اپل نیز در مراسم خود به آن‌ها اشاره کرده بود. این تبلت قدرتمند در رنگ‌های جدید رزگلد، سبز و آبی آسمانی قابل سفارش خواهد بود.

نسل چهارم آیپد ایر با تجهیزات آیپد پرو شامل اپل پنسل ۲ و همچنین مجیک کیبورد با ترک پد سازگار خواهد بود و حتی لاجیتک کیبورد فولیو تاچ همراه با ترک پد برای آن معرفی کرده است. این تبلت به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حالی که هم اکنون امکان سفارش نسل هشتم آیپد وجود دارد، پیش فروش نسل جدید آیپد ایر از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۵۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    اَپَد عَر چیه اینا میگن؟

    • Ehsan
      Ehsan | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

      iPad air داشی

مطالب پیشنهادی