ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی S20 FE پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ بوده‌ایم و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این دستگاه فاش شده است. تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ بوده‌ایم و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این دستگاه فاش شده است.

تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی از مقرون به‌صرفه‌ترین پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ در اینترنت منتشر شده بود و ویدیوی جدید ما را بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. در این ویدیو بخشی از مشخصات فنی گلکسی S20 FE یا گلکسی S20 فن ادیشن تایید می‌شود، البته همین منبع دیروز مشخصات این دستگاه را فاش کرده بود.

سامسونگ روز چهارشنبه، ۲ مهرماه از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر نمی‌دانیم نسخه LTE و 5G این دستگاه در کدام کشورها عرضه می‌شود، با این حال احتمالا شاهد عرضه نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون در آمریکا شمالی و مدل دارای پردازنده اگزینوس در سایر کشورهای جهان باشیم. مدل 4G از چیپ اگزینوس ۹۹۰ و مدل 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد.

طبق اطلاعات موجود در تاییدیه TENAA، گلکسی S20 FE سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. ابعاد این دستگاه برابر ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر است، بنابراین در میان گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس قرار می‌گیرد.

افشاگری‌های گذشته به پنل AMOLED این دستگاه با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرده‌اند. درون نمایشگر این دستگاه مانند اکثر محصولات جدید سامسونگ شاهد حفره در مرکز آن برای میزبانی دوربین سلفی خواهیم بود و در این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

گلکسی S20 FE

گوشی جدید سامسونگ از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دستگاه به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری نیز مجهز می‌شود.

کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در ۶ رنگ مختلف سفارش دهند و انتظار می‌رود قیمتی برابر ۷۴۹ دلار داشته باشد که با توجه به مشخصات و ویژگی‌ها، قیمت قابل قبولی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی