ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«بیلی کروداپ» اولین جایزه امی را برای اپل تی وی پلاس به ارمغان آورد

سرویس اپل تی وی پلاس ۱۸ نامزد در مراسم مجازی «جوایز امی ساعات پربیننده» داشت، با این حال تنها «بیلی کروداپ» توانست جایزه را به خانه ببرد. «بیلی کروداپ»، بازیگر سریال درام «برنامه صبحگاهی» (The Morning ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سرویس اپل تی وی پلاس ۱۸ نامزد در مراسم مجازی «جوایز امی ساعات پربیننده» داشت، با این حال تنها «بیلی کروداپ» توانست جایزه را به خانه ببرد.

«بیلی کروداپ»، بازیگر سریال درام «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) به علت بازی فوق‌العاده خود توانست برنده جایزه امی شود که اولین جایزه امی اپل تی وی پلاس است و یک موفقیت برای سرویس استریم غول فناوری آمریکایی محسوب می‌شود.

این اولین جایزه کروداپ برای ایفای نقش در سریال سرویس اپل تی وی پلاس محسوب نمی‌شود و این بازیگر که نقش «کوری الیسون» را در سریال برنامه صبحگاهی بازی می‌کند، در گذشته توانسته بود جایزه «گزینش منتقدان فیلم و تلویزیون» سال جاری میلادی را نیز تصاحب کند. کوری الیسون در این سریال یک مدیر اجرایی است و از کاریزما و اعتماد به نفس خود استفاده می‌کند که ناگهان دچار بحران می‌شود.

بیلی کروداپ

کروداپ تنها یکی از نامزدهای دریافت جایزه برای سریال برنامه صبحگاهی بود و در حقیقت این سریال دارای ۸ نامزد در جوایز امی امسال بود. «استیو کارل»، «جنیفر انیستون»، «مارتین شورت» و «مارک دوپلاس» همگی در بخش بازیگری نامزد شده بودند که در دریافت جایزه ناکام ماندند. کارگردان این سریال به نام «میمی ملر» نیز نامزد دریافت جایزه شده بود.

جوایز امی ساعات پربیننده به عنوان جوایز اصلی «امی» شناخته می‌شود، با این حال اپل تی وی پلاس در گذشته موفق به دریافت دو جایزه «Daytime Emmys» برای برنامه‌های مخصوص کودکان «Ghostwriter» و «Peanuts in Space: Secrets of Apollo 10» نیز شده بود.

اپل برای افزایش محبوبیت اپل تی وی پلاس تلاش‌های زیادی انجام داده که برای مثال می‌توان به پکیج «Apple One» اشاره کرد که در مراسم اخیر اپل معرفی شد. این پکیج شامل سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و آی‌کلود می‌شود که با قیمت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این غول فناوری همچنین می‌خواهد از محتوای واقعیت افزوده در این سرویس استریم خود استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی