ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی از «وان پلاس8T» رسما اعلام شد

در حالیکه هنوز مشخص نبود باید منتظر معرفی گوشی هوشمند «وان پلاس 8T» باشیم یا خیر، در نهایت وان پلاس به صورت رسمی تاریخ برگزاری رویداد معرفی این گوشی را اعلام کرد. وان پلاس 8T ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

در حالیکه هنوز مشخص نبود باید منتظر معرفی گوشی هوشمند «وان پلاس 8T» باشیم یا خیر، در نهایت وان پلاس به صورت رسمی تاریخ برگزاری رویداد معرفی این گوشی را اعلام کرد.

وان پلاس 8T قرار است در رویدادی آنلاین ساعت 17:30 روز پنجشنبه 14 اکتبر برابر با 23 مهرماه رسما معرفی ‌شود. وان پلاس نام دقیق دستگاهی که قرار است در این رویداد رونمایی شود را رسما اعلام کرده، در نتیجه بدون هیچ شک و ابهامی باید منتظر معرفی گوشی هوشمند جدید این شرکت باشیم.

با وجودی که به غیر از خبرهای فاش شده و شایعه‌های متعدد، اطلاعات زیادی در مورد وان پلاس 8T منتشر نشده، شرکت اعلام کرده که دستگاه مذکور با مجموعه‌ای از فناوری‌های توسعه یافته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«پیت لاو»، بنیانگذار و مدیر عامل وان پلاس اعلام کرد:

«به لطف برخی ویژگی‌های جدیدی که برای نخستین بار با معرفی گوشی هوشمند جدید وان پلاس از آنها رونمایی خواهیم کرد، بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم. از نظر تجربه کاربری، کاربران می‌توانند تجربه ارتقا یافته‌تری را در سطحی بالاتر و بهتر تجربه کنند.»

شایعه‌ها و خبرهای فاش شده نشان می‌دهد که دستگاه جدید با فناوری شارژ سریع 65 واتی، دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل حسگر پرتره و چیپست اسنپدراگون 865 پلاس معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد وان پلاس 8T با نمایشگری با نرخ بروز رسانی 120 هرتز که پیشتر در نسخه‌های پرو چنین نمایشگری دیده شده بود، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز وان پلاس تایید نکرده که وان پلاس 8T‌ پرو نیز معرفی خواهد شد یا خیر. اما با توجه به سنت دیرین شرکت، به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه پرو این گوشی هوشمند نیز باشیم.

باید ببینیم آیا وان پلاس 8T‌ با مشخصاتی که دارد مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر و قرار است دستگاه جدید با چه فناوری‌های جدید که پیت لاو بدان اشاره کرده به بازار عرضه شود و با کدام گوشی‌های هوشمند هم رده خودش به رقابت بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • patrik
    patrik | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    وان پلاس تجربه عالی از کار با اندروید به آدم میده. به خصوص با سیستم عامل روان و آپدیتش.

مطالب پیشنهادی