ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ در آستانه آزمایش قابلیت استفاده از یک اکانت در چند دستگاه

پشتیبانی یک اکانت واتساپ از چندین دستگاه یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های این پیام‌رسان محسوب می‌شود که در آینده نزدیک می‌توان آن را آزمایش کرد. در حال حاضر اگر در با دستگاه دومی وارد حساب واتساپ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

پشتیبانی یک اکانت واتساپ از چندین دستگاه یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های این پیام‌رسان محسوب می‌شود که در آینده نزدیک می‌توان آن را آزمایش کرد.

در حال حاضر اگر در با دستگاه دومی وارد حساب واتساپ خود شوید، به علت مسائل امنیتی از دستگاه اول خارج می‌شود که چنین موضوعی می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. برای مثال تصور کنید مجبور به استفاده از چندین گوشی هوشمند برای استفاده شخصی و کاری هستید و نمی‌توانید روی تمام آن‌ها از یک اکانت واتساپ استفاده کنید.

طبق جدیدترین اطلاعاتی که از سوی WABetaInfo منتشر شده، این پیام‌رسان در مرحله پایانی تست این ویژگی قرار دارد و در آینده نه چندان کاربران نسخه بتا به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

از مدت‌ها پیش منتظر اضافه شدن این قابلیت که برای اولین بار نشانه‌های وجود آن در ماه مارس سال جاری میلادی ظاهر شد، به محبوبترین پیام‌رسان جهان هستیم. این پیام‌رسان در زمینه ارائه ویژگی‌های جدید عملکرد بسیار کندی دارد که برای مثال می‌توان به دارک مود اشاره کرد، با این حال امکان استفاده از یک حساب در چندین دستگاه نیاز به همگام‌سازی پیام‌ها و فایل‌ها دارد که خود دلیلی برای عرضه دیرتر آن محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک این قابلیت در اختیار کاربران نسخه بتای واتساپ قرار بگیرد. WABetaInfo به یک صفحه تنظیمات جدید برخورد کرده که در آن دکمه‌ای برای دسترسی زودهنگام به این ویژگی وجود دارد و همچنین دکمه‌ای برای پیوند دستگاه‌های اضافه به اکانت کاربر نیز به چشم می‌خورد.

واتساپ

کاربر می‌تواند لیستی از دستگاه‌های متصل به حساب خود را مشاهده کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که برای استفاده از چنین قابلیتی، نیازی به اتصال محصولات دیگر به گوشی اصلی شما نخواهد بود.

در صورتی که بخواهید از این ویژگی زودتر از سایر کاربران استفاده کنید، باید به برنامه «واتساپ بتا» اضافه شوید که البته در حال حاضر این برنامه برای دستگاه‌های اپل ظرفیت خالی ندارد. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید سری به صفحه این نسخه در پلی استور بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید. اگر هم اکنون در حال استفاده از نسخه عمومی این پیام‌رسان باشید، به صورت خودکار به نسخه بتا بروزرسانی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • molavy
    molavy | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    وای خدا این برنامه های آمریکایی ته ته خلاقیت و نو آوری هستند

  • mikelestan
    mikelestan | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    از قابلیت های خوب واتس اپ هر کی هرچی برات می فرسته دانلود می کنی بعد که دوباره فوروارد کنی بازم باید اپلود کنی هرچی تو واتس اپ داری گوشی عوض کنی می پره ویدئو که چند روز پیش دانلود کردی امروزم باز باید دانلود کنی بزور حجم و کیفیت عکس و فیلم کاهش میده با فرمت ها مشکل داره محدودیت حجم ارسال داره محدودیت زمان ارسال داره جاسوسی می کنه راجب باطری موبایلمتم اطلاعات ذخیره می کنه به زور موقیت مکانی سرچ می کنه نسخه کامپیوتر هزارتا مشکل داره فرستادن فایل از کامپیوتر عمر نوح میخاد یک اشغال به معنای واقعی ?

    • Pouria_sh
      Pouria_sh | ۲ مهر ۱۳۹۹

      ??

  • mikelestan
    mikelestan | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    و ااای چه قابلیت خاص و خفنی تنها شانسی که واتس اپ داشت این بود که تو ایران فیلتر نبود وگرنه کی میومد تلگرام بدو ن فیلتر به تو ترجیه بده؟ تو اروپا و امریکا هم که واتس کار می کنند دلیلش اینکه تلگرام زیاد نمیشناسن وسازنده اش روس تباره وگرنه این کجا و آن کجا?

    • molavy
      molavy | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

      برنامه های روسی با سازنده های روسی و چینی آشغالن

      • mikelestan
        mikelestan | ۱ مهر ۱۳۹۹

        خداشاهده خودتم اشغالی

مطالب پیشنهادی