ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی K42 با طراحی متفاوت پنل پشتی معرفی شد

گوشی هوشمند میان رده «ال‌ جی K42» با بهره‌مندی از چیپست هلیو P22، دکمه اختصاصی دستیار گوگل و دوربین چهارگانه در پنل پشتی رونمایی شد. ال جی K42 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

گوشی هوشمند میان رده «ال‌ جی K42» با بهره‌مندی از چیپست هلیو P22، دکمه اختصاصی دستیار گوگل و دوربین چهارگانه در پنل پشتی رونمایی شد.

ال جی K42 از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و حفره دوربین سلفی روی نمایشگر بهره می‌برد. جالبترین بخش این موبایل طراحی خاص پنل پشتی آن است که از الگوی طراحی موجی شکل با پوشش ضد خراش مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) همراه شده است.

ال جی K42 با چیپست مدیاتک هلیو P22 و حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل افزایش از طریق میکرو اس دی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که گفته شد در پنل پشتی دستگاه چهار دوربین در ماژول مربع شکل جای گرفته که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 5 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی است.

اطلاعات این دستگاه در وب‌سایت آمریکای مرکزی و منطقه کارائیب به اشتراک گذاشته شده است و بر اساس آن دارای استاندارد نظامی «MIL-STD-810G» است. در نتیجه، دستگاه برای عملکرد در شرایط سخت محیطی مقاوم است.

معمولا گوشی‌های هوشمند ال‌جی از فناوری صوتی خوبی برخوردار هستند و ال‌جی K42 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه جدید با فناوری «3D Sound Engine»، سیستم پردازش صدای اختصاصی معرفی شده و ال جی ادعا می‌کند این فناوری 17 میلیون نمونه صوتی را برای ارائه صدای بهینه پردازش کرده است. میان رده ال جی از جک هدفون 3.5 میلی متری، بلوتوث  v5.0 و پورت USB Type C برای شارژ برخوردار است.

 

دستگاه مذکور با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار مجازی گوگل اسیستنت و همچنین حسگر اثر انگشت جانبی به بازار عرضه خواهد شد. میان رده ال جی با رابط کاربری LG UX مبتنی بر اندروید 10 کار می‌کند.

ال جی K42 در دو رنگ سبز و خاکستری به بازار عرضه می‌شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی