ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

API جدید اینستاگرام مدیریت پیام‌های خصوصی برای برندها را آسان‌تر می‌کند

اینستاگرام در حال توسعه ابزاری است که مدیریت پیام‌های خصوصی برای برندها را آسان‌تر می‌کند. اینستاگرام در حال توسعه «رابط برنامه‌نویسی کاربردی» یا همان API جدیدی است که به پروفایل‌های بزرگ اجازه می‌دهد بوسیله سرویس‌های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

اینستاگرام در حال توسعه ابزاری است که مدیریت پیام‌های خصوصی برای برندها را آسان‌تر می‌کند.

اینستاگرام در حال توسعه «رابط برنامه‌نویسی کاربردی» یا همان API جدیدی است که به پروفایل‌های بزرگ اجازه می‌دهد بوسیله سرویس‌های شخص ثالث به پیام‌های خصوصی دسترسی پیدا کنند. این قابلیت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تعاملات خود با کاربران را بهتر مدیریت کنند.

تاریخ دقیق انتشار قابلیت مورد بحث و اینکه ابتدا در کدام کشور یا منطقه در دسترس قرار می‌گیرد فعلاً مشخص نشده است. سخنگوی اینستاگرام می‌گوید: «ما همواره به دنبال کشف روش‌هایی برای وصل کردن کسب‌وکارها با مشتریان هستیم. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این ابزار در آینده باشید.»

APIها ابزارهایی هستند که برقراری ارتباط بین قسمت‌های مختلف یک نرم افزار را امکان پذیر می‌کنند. توسعه دهندگان شخص ثالث می‌توانند به کمک APIها ابزارهایی برای برندها بسازند که تعامل با کاربران را آسان‌تر می‌کنند. برای مثال برندهای بزرگ روزانه هزاران پیغام خصوصی دریافت می‌کنند که مدیریت آنها بوسیله اپلیکیشن بسیار مشکل خواهد بود. اینجاست که توسعه دهندگان شخص ثالث می‌توانند با ساخت داشبورد و ابزارهای دیگر مدیریت پیام‌ها را آسان‌تر کنند.

برندها در حال حاضر سه گزینه برای مدیریت پیام‌های خصوصی در اینستاگرام دارند: استفاده از اپلیکیشن یا وب سایت که هر دو امکانات محدودی دارند. گزینه سوم استفاده از ابزاری به نام Creator Studio است که توسط فیسبوک برای مدیریت پروفایل ساخته شده است. این ابزار امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار داده ولی اجازه دسترسی در سطح API را نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی