ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت‌‌های نمایشگر دوگانه سرفیس Duo از زبان مایکروسافت [تماشا کنید]

سرفیس Duo یک گوشی منحصر به فرد است که از دو نمایشگر لمسی به همراه یک لولای فلزی مستحکم بهره می‌برد و از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند قابلیت‌های زیادی در اختیار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سرفیس Duo یک گوشی منحصر به فرد است که از دو نمایشگر لمسی به همراه یک لولای فلزی مستحکم بهره می‌برد و از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اخیرا سازنده آن یعنی مایکروسافت ویدیویی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن منتشر کرده که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

مایکروسافت در ویدیوی خود به ضخامت بسیار کم ۴.۸ میلی‌متری این دستگاه در هنگام باز بودن اشاره کرده که آن را تبدیل به باریکترین دستگاه سری سرفیس می‌کند. این گوشی هوشمند از قلم سرفیس پشتیبانی کرده و می‌توان از آن در حالت‌های مختلف استفاده کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، این گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر با نوآوری‌های زیادی همراه است و از بهترین ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ بهره می‌برد و می‌توان از تمام برنامه‌های اندرویدی روی آن استفاده کرد. علاوه بر این، مکالمه و همچنین انجام کارهای دیگر توسط سرفیس Duo امکان پذیر است.

اگرچه سرفیس Duo یک گوشی منحصر به فرد محسوب می‌شود که با لولای مستحکم خود توانسته در تست مقاومت جان سالم به در ببرد، مشخصات فنی قدرتمندی ندارد و با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند مایکروسافت همچنین از نظر تعمیرپذیری عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهد و در صورت خرابی دردسرهای زیادی برای صاحب خود به همراه خواهد داشت.

این موبایل اندرویدی برخلاف گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فولد ۲ که از نمایشگر تاشو بهره می‌برند، به دو صفحه نمایش ۵.۶ اینچی OLED مجهز شده که در مجموع یک فضای کاری ۸.۱ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرفیس Duo تنها به یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی مجهز شده که کاربر باید از آن به عنوان دوربین اصلی و سلفی استفاده کند. این گوشی مایکروسافت به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری ۳۵۷۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. در حال حاضر امکان سفارش این دستگاه با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی